۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴

شرکت گیگیا؛ ستارة در حال ظهورِ بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

ایتنا- گیگیا، سال 2013 را تا اینجا بسیار خیره‌کننده پشت سر گذاشته است و بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها مشتریان محصولات نرم‌افزاری گیگیا هستند.
شرکت گیگیا؛ ستارة در حال ظهورِ بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری


نشریه CRM Magazine که هر ساله بر‌ترین عرضه‌‌‏کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را معرفی می‌‏کند، این بار از شرکت گیگیا به عنوان یکی از ستاره‌‏های در حال ظهور در بازار این راهکار‌ها نام برده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏‌سایت marketwire، شرکت گیگیا (Gigya) از سوی نشریه سی آر‌ ام مگزین به عنوان یکی از شرکت‌‏های خوش‌‏آتیه در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری معرفی شده است. 

این نشریه از شرکت‏‌هایی چون سیلزفورس، سپ، مایکروسافت، اوراکل و نت سوئیت نیز به عنوان بزرگ‌ترین برندگان این بازار نام برده است. 

بر اساس این گزارش، «ستاره‏‌های در حال ظهور» عنوان یکی از جوایز این نشریه است که به شرکت‏‌های خوش‌‏آتیه و دارای محصولات خلاقانه اعطا می‌‏شود. امسال این جایزه نصیب شرکت گیگیا، یکی از عرضه‏‌کنندگان فناوری‏‌های مدیریت داده‌‏های مشتریان شده است. 

این شرکت اوایل سال ۲۰۱۳ را با رشد خیره‌‏کننده‌‏ای پشت سر گذاشته است. در حال حاضر بیش از ۷۰۰ شرکت و سازمان مشتری محصولات گیگیا هستند و فناوری‏‌های این شرکت نیز ماهیانه به دست بیش از یک و نیم میلیارد کاربر نهایی می‌‏رسد. 

پاتریک سالیر، مدیر عامل شرکت گیگیا کسب عنوان «ستاره در حال ظهور» از سوی نشریه سی‏ آر اِم مگزین را مایه افتخار خوانده و گفته است: گیگیا با بیش از ۷۰۰ مشتری خود به سرعت در حال تبدیل شدن به یک شاخص و استاندارد در حوزه مدیریت داده‏‌های مشتریان است. 

گفتنی است شرکت گیگیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری صاحب چندین راهکار معروف است که از سوی شرکت‌‏های بزرگی مثل پپسی، وریزون و‌ ای بی‌ سی مورد استفاده قرار می‌‏گیرد.
کد مطلب: 27295
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام