۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱

شگفت‌زدگی والدین از هزینه‌های تلفن‌همراه فرزند خود

ایتنا- یک‌سوم والدین استرالیایی به دنبال دریافت قبض موبایل فرزند خود و رقم بسیار بالای درج شده در آن شگفت‌زده می‌شوند.
شگفت‌زدگی والدین از هزینه‌های تلفن‌همراه فرزند خود


بررسی‌های جدید مرکز Optus نشان داده است که ۳۲ درصد والدین استرالیایی پس از مشاهده هزینه مربوط به قبض تلفن همراه فرزندان خود شگفت‌زده می‌شوند و این در حالی است که ۳۳ درصد آن‌ها قبض ماهانه بیش از ۳۰۰ دلاری دریافت می‌کنند. 


کودکان ساکن استرالیا به میزان زیاد از سرویس‌های اطلاعاتی استفاده می‌کنند و محدودیت‌های مربوط به سرویس‌هایی که قرار است هزینه آن‌ها را بعدا پرداخت کنند، در نظر نمی‌گیرند. 

این در حالی است که بخش اعظم والدین استرالیایی یا به عبارت دقیق‌تر، ۶۶ درصد این تاکید فراوان بر کاهش این هزینه‌ها دارند و ۷۳ درصد آن‌ها هم گفته‌اند که هرگز فکر نمی‌کردند قبضی با این هزینه را دریافت کنند.

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار – نیوز، طبق نتایج مطالعه جدید، ۵۷ درصد والدین استرالیایی اعلام کرده‌اند توانایی پرداخت هزینه‌های زیاد مربوط به تلفن همراه فرزند خود را ندارند. از هر سه پدر و مادر استرالیایی یک نفر هم توضیح داده است که برای پرداخت این هزینه‌ها باید تعداد زیادی از خرج‌های دیگر زندگی را از از بین ببرد.

در این بررسی مشخص شد ۷۵ درصد والدین استرالیایی نگران فرآیند استفاده از تلفن‌همراه توسط فرزندان خود هستند و ۶۵ درصد آن‌ها هم به محدودیت‌های تعیین شده در جریان استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی اطمینان ندارند.
کد مطلب: 27580
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام