۱۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴

تهدید رئیس فیس‌بوک به سبک اسراییلی: وزرای ایرانی را اخراج کن!

ایتنا - به نظر می رسد استفاده از امکانات فضای سایبری برای پیشبرد اهداف دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران موجب عصبانیت صهونیست‌ها شده است.


یک سازمان صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به مارک زاکربرگ رئیس فیس‌بوک به وی هشدار داده که بالاتر از قانون نیست و باید وزرای ایرانی عضو این سایت را اخراج کند. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از جروزالم پست، این سازمان که Shurat Hadin نام دارد از مدیر فیس بوک خواسته تا نمایه های وزرای ایرانی که در این سایت عضویت دارند را حذف کند و تهدید کرده که اگر این کار به سرعت و به طور دائم صورت نگیرد فیس بوک را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

سازمان یاد شده ادعا کرده که ۱۵ وزیر ایرانی در فیس بوک عضویت دارند که باید به سرعت از این سایت حذف شوند.
در این نامه چنین استدلال شده که ایران مورد تحریم های گوناگون دولت آمریکاست و قوانین مختلفی از سوی نهادهای دولتی در این کشور تصویب شده که بر اساس آن صادرات هرگونه کالا، خدمات و فناوری به ایران یا دولت آن ممنوع است. بنابراین ارائه خدمات شبکه ای اجتماعی به وزرای دولت ایران هم نقض کننده این تحریم هاست.

در ادامه نامه Shurat Hadin ، فیس بوک را به حمایت از کسانی متهم کرده که به ادعای این سازمان صهیونیستی درگیر فعالیت های تروریستی هستند.
Nitsana Darshan-Leitner رییس این سازمان افزوده که هیچ سازمان یا نهادی در آمریکا از تحریم های آمریکا بر علیه ایران مستثنی نشده است.

فیس بوک در برابر این اتهامات واکنشی از خود نشان نداده است.

این سازمان در حالی از حضور ۱۵ وزیر ایرانی در فیس بوک خبر داده که بسیاری از وزرای کابینه حضور خود در این شبکه اجتماعی را تکذیب کرده اند.
به نظر می رسد استفاده از امکانات فضای سایبری برای پیشبرد اهداف دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران موجب عصبانیت صهونیست‌ها شده است. 
 
 
کد مطلب: 27651
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر رجایی
feedback
دارن می سوزن :D
ظریف یدونس.
Mori
feedback
تا چششون دراد
مجتبی
feedback
شما این توهین ها رو رفتار های زشت رو می بینید بازم دلتون میخواد وزرای ما در فیس بوک حضور داشته باشن؟ این همه سایت اجتماعی داریم این همه مینی بلاگ داریم چرا فیس بوک؟
feedback
حاکمان اسراییل توی کار همه دخالت میکنند نیم وجب کشور تو کار همه فضولی میکنه خیال میکنه دنیا مال باباشه به همه دستور زور میده
اشکان
feedback
Estonia
مجتبی جان شما در مورد فیس بوک مثل اینکه اطلاعاتت خیلی کمه
مثل این میمونه که بگی چرا آدم توی یه خیابون شلوغ و پر رفت و آمد که کلی اجارشه مغازه اجاره کنه؟ خب بره وسط کویر که مجانی میشه مغازه زد، مغازه بزنه
feedback
مجتبی جان علتش معلومه
هیچ کدام از این سایت ها در قد و قواره فیس بوک نیست.
الان فیس بوک دیگه یک سایت نیست بلکه یک رسانه است.
feedback
چی رسانه؟چی گفتی؟فیس بوک خاله زنکی
feedback
فیسبوک به قدری گسترده است که جون چندین نفر رو از مرگ نجات داده و چندین مادر رو به فرزندش رسونده....اقای چی گفتی خاله زنکی!!
feedback
United States
خب دیگه...وقتی عضویت تو فیس بوک جرم میدونن همه از عضو بودنش طفره میرن و بجای حمایت از وزرا تهدیدشون میکنن این مصیبتها رو هم داره دیگه.
feedback
بگید چند نفر رو به کشتن داده چند نفر رو بدبخت کرده
مسعود عباسیان
feedback
آقا مجتبی که میگی چرا وقتی به وزرای فیسبوکی ما توهین میشه ، باز باید به عضویتشون ادامه بدن.
من برای شما و افکارتون شدیدا متاسفم.

خیلی ها حتی نماز خوندن ما رو مسخره میکنند و توهین به اسلام میکنند. آیا باید دینمون رو کنار بذاریم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام