۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
معاون مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد

ورود شایسته‌ترین‌ها به برنامه تحول مخابرات

ایتنا- مدیرعامل شرکت مخابرات می‌گوید سفیران باید ارتباط بین کارکنان را برقرار کنند و این اعتماد و همدلی را تا دورترین نقاط مجموعه مخابرات ایران برسانند تا تغییر در بدنه ایجاد شود.
ورود شایسته‌ترین‌ها به برنامه تحول مخابرات


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت که مدیران باید بدانند که به تنهایی نمی توانند در برنامه تحول فعالیت کنند، ایجاد مشارکت همراه با احترام و درخواست از سوی مدیران و انتخاب شایسته ترین‌ها در برنامه تحول، راهگشاست.


به گزارش ایتنا از ایسنا پور رنجبر در نخستین سمینار سفیران سیمرغ در برنامه تحول مجموعه مخابرات ایران اظهار کرد: احترام سازمانی همان اعتقاد به همدلی، اتحاد و با هم بودن است.


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تأکید کرد : دو اصل اساسی در پیشبرد اهداف برنامه تحول، باور و پذیرش تغییر از سوی مدیران و احترام سازمانی توأم با اتحاد و مشارکت بدنه سازمان است زیرا که تحول، دستوری نیست.


او ضمن بیان این مطلب که بدون سفیران، تحول انجام نمی شود،گفت: سفیران باید ارتباط بین کارکنان را برقرار کنند و این اعتماد و همدلی را تا دورترین نقاط مجموعه مخابرات ایران برسانند تا تغییر در بدنه ایجاد شود.


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تأکید کرد: اگر احساس می کنیم که در یک سری حوزه‌ها در مسیر تحول، ضعف داریم؛ از افراد شایسته و توانمند استفاده کنیم تا بتوانیم گامهای مؤثرتری در برنامه تحول برداریم.
کد مطلب: 27855
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام