۵
۰
plusresetminus
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
اظهارنظر شجاعانه وزیر ارشاد:

فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست، من عضو فیس‌بوک هستم

ایتنا - علی جنتی: به نظر من فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که عضو آن هستند، ارتباطات سالم و درستی دارند.
فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست، من عضو فیس‌بوک هستم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نظر من فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که عضو آن هستند، ارتباطات سالم و درستی دارند.

خبرگزاری فارس: فیس‌بوک را جزو مصادیق مجرمانه نمی‌دانم/ در فیس‌بوک عضو هستم.

به گزارش ایتنا از فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز جمعه در حاشیه مراسم ختم مادر محمدعلی نجفی که در مسجد نور برگزار شد، در خصوص عدم انتشار روزنامه هم‌میهن و پیگیری آن اظهار داشت: هنوز نرسیدم پیگیری کنم و آن را دنبال می‌کنیم اما دلیل این مسئله هنوز روشن نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره مجرمانه بودن استفاده از فیس‌بوک نیز یادآور شد:‌ اینکه فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه بودن است، قابل بحث است. این مسئله را کمیته بررسی مصادیق مجرمانه بررسی می‌کند و تاکنون جلسه‌ای نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی است و به نظرم از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که در آن هستند ارتباطات سالم و درستی دارند. بنده در فیس‌بوک حضور دارم و کسانی که با من در داخل و خارج کشور ارتباط دارند در این روزها بحث عاشورا و مسائل مختلف آن را مطرح می‌کنند.

جنتی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز این کمیته بررسی مصادیق مجرمانه تشکیل جلسه نداده است و وقتی تشکیل جلسه داد در این زمینه‌ها صحبت می‌کنیم.
 
کد مطلب: 28386
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
ای وای و ای وای و ای وای بر این مملکت و مسئولین و بالا و پایینش که عضویت در یک شبکه بین المللی با صدها میلیون عضو باید اقدامی "شجاعانه" تلقی شود.
برای خودم متاسفم
برای این مملکت متاسفم
از اینکه در شناسنامه ای نوشته "ایرانی" شرمنده ام.
feedback
چقدر ما حقیریم...
تمام دنیا عضو این شبکه اجتماعی هستن، اونوقت تو ایران اینکار جزء مصادیق مجرمانست...

چقدر ما حقیریم....
feedback
کل تشکیلات دولت از شخص رئیس جمهور گرفته تا وزرا گویا زورشون نمیرسه به یه عده کارمند ... که میشینن پشت رول و میلیون میلیون صفحه فیلتر میکنند.
feedback
من در فیس بوک عضو نیستم ولی فیس بوک را دوست دارم
والا!!!!!!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام