۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴

شرکت‏‌های اروپایی به صنعت آی تی هند رونق می‌‏بخشند

ایتنا- شرکت‌های آمریکایی سهم بیشتر و کمپانی‌های اروپایی سهم کمتر اما بسزایی را در رونق صنعت IT هند دارند.
شرکت‏‌های اروپایی به صنعت آی تی هند رونق می‌‏بخشند


تحلیل‏گران پیش‏‌بینی کرده‌‏اند افرایش تقاضای کشورهای اروپایی برای خدمات برون‏‌سپاری‏‌شده آی تی باعث رونق صنعت آی تی هند در سال ۲۰۱۴ خواهد شد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت zdnet، پیش‌‏بینی گروه صنعتی ناس کام (Nasscom) نشان می‌‏دهد افزایش تقاضای قاره اروپا برای برون‏‌سپاری خدمات در سال آینده میلادی باعث رشد چشمگیر صنعت فناوری‏‌های اطلاعاتی و ارتباطی (ICT) در هند خواهد شد.

تحلیل‏گران این گروه اعلام کرده‌‏اند شرکت‏‌های اروپایی در حال حاضر رویکرد پذیراتری را نسبت به برون‏‌سپاری خدمات انتخاب کرده‌‏اند.

بر اساس اعلام این گروه، در حال حاضر ایالات متحده امریکا بیش از ۶۰ درصد از صادرات محصولات آی تی هند را از آن خود کرده است. سهم اروپاییان از صادرات آی تی هند نیز ۲۰ درصد اعلام شده است.

کشور بریتانیا در این میان نقش پر رنگ‏تری در صادرات آی تی هند داشته است. با این همه، پیش‌‏بینی می‌‏شود تقاضای اروپاییان برای برون‏‌سپاری خدمات آی تی در سال آینده افزایش یابد.

سام میتال، رئیس گروه ناس‏کام در این باره گفته است: اروپا در این حوزه از رشد پرشتاب‏‌تری برخوردار است تا آمریکا. این روندی است که امسال شاهد آن بودیم و در آینده نیز بیشتر اوج خواهد گرفت.

وی همچنین پیش‌‏بینی کرده است شرکت‏‌های هندی برای بسیاری از شرکت‏‌های اروپایی و بویژه شرکت‏‌هایی که در سال‏‌های اخیر با رکود اقتصادی دست و پنجه نرم‏ می‌‏کردند، مزایایی از قبیل کاهش هزینه‏‌ها و کیفیت کار بالا را به همراه خواهند داشت.

برآوردهای گروه ناس‏کام حکایت از آن دارد که صادرات آی تی هند در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۴ با یک نرخ رشد ۱۲ تا ۱۴ درصدی به ۸۶ میلیارد دلار خواهد رسید.
کد مطلب: 28997
نام شما
آدرس ايميل شما


جواد
feedback
خدا شانس بده......
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام