۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۵

بهترین گوشی‌های هوشمند کنگره جهانی تلفن همراه + تصاویر

ایتنا - پایان ماه جاری میلادی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه بهترین محصولات خود را در MWC 2014 در بارسلونای اسپانیا به نمایش می‌گذارند.
بهترین گوشی‌های هوشمند کنگره جهانی تلفن همراه + تصاویر


اگر چه طی یک ماه سپری شده از آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند روانه بازار جهانی شدند، اما بهترین گوشی‌های سال را می‌توان پایان ماه جاری میلادی در "کنگره جهانی تلفن همراه" مشاهده کرد.


به گزارش ایتنا، "کنگره جهانی تلفن همراه" که با نام MWC 2014 شناخته می‌شود، پایان ماه فوریه هزاران علاقه‌مند به نسل جدید دستگاه‌های موبایلی را به بارسلونای اسپانیا می‌کشاند تا در جریان آخرین تحولات این عرصه قرار بگیرند.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین اتفاق در بازار جهانی تلفن‌های همراه محسوب می‌شود و به همین خاطر بسیاری از بزرگان این عرصه می‌کوشند آخرین دستاوردهای خود را نخستین بار در گردهمایی MWC در معرض دید عموم قرار دهند.

اگرچه برخی شرکت‌ها هنوز به طور دقیق اعلام نکرده‌اند که چه محصولاتی را در آینده نزدیک وارد بازار می‌کنند، اما لیست ۵ گوشی هوشمند برتری که قرار است طی MWC 2014 در معرض دید عموم قرار گیرد به قرار زیر منتشر شده است:

۱- گوشی هوشمند Lumia ۱۵۲۰V mini نوکیا


این محصول مدل کوچک شده گوشی Lumia ۱۵۲۰ محسوب می‌شود و بر این اساس می‌تواند نتیجه گرفت که نوکیا هم سیاست شرکت‌های سامسونگ و سونی را در پیش گرفته است تا مدل کوچک‌شده گوشی‌های خود را هم عرضه کند.

روی این گوشی هوشمند نسخه ۸.۱ سیستم‌عامل ویندوزفون نصب شده و شرکت نوکیا برای آن نمایشگر لمسی ۴.۴۵ اینچی را در نظر گرفته است.
این گوشی هوشمند تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل پخش می‌کند و همچنین، شامل باتری ۲۳۷۰ mAh و دوربین دیجیتالی ۱۴ مگاپیکسلی می‌شود.


۲- گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ


این محصول پس از ورود می‌تواند عنوان بهترین گوشی هوشمند جهان را نیز از آن خود کند.
برای این گوشی هوشمند پیشرفته نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در نظر گرفته شده است که در هر اینچ مربع از نمایشگر تصاویر با تراکم ۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این محصول نخستین گوشی جهان محسوب می‌شود که رم ۴ گیگابایتی دارد و شرکت سامسونگ آن را همراه با دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی و قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۴ هزار پیکسل عرضه می‌کند.


۳- گوشی هوشمند HTC One 2(معروف به HTC M8)


احتمال زیادی وجود دارد که از این گوشی هوشمند در کنگره جهانی تلفن همراه رونمایی شود.
این محصول که برخی رسانه‌ها از آن با نام M8 یاد می‌کنند، بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت HTC محسوب می‌شود که همراه با نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به دست کاربران می‌رسد که البته پیش‌تر گفته شده بود کیفیت نمایشگر آن ۲ هزار پیکسلی است.

این گوشی هوشمند پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای از نوع Snapdragon 805 و رم ۳ گیگابایتی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ KitKat و حسگر دوگانه هوشمند برای تشخیص اثر انگشت اشاره کرد.


۴- گوشی هوشمند Normandy نوکیا


طی چند ماه گذشته شایعات فراوان در مورد این محصول منتشر شده است و منابع آگاه می‌گویند که این دستگاه نخستین گوشی هوشمند تولید شده در شرکت نوکیا محسوب می‌شود که به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و قرار است همراه با نسخه KitKat اندروید به دست کاربران برسد.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.
گوشی هوشمند Normandy پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی را در خود جا داد است و همچنین شامل پردازنده گرافیکی Adreno ۳۰۲ و رم ۴۱۲ مگابایتی می‌شود.

این محصول حافظه داخلی ۴ گیگابایتی دارد که البته کاربران می‌تواند از طریق کارت حافظه microSD آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهند.
احتمال می‌رود برای نخستین گوشی اندرویدی نوکیا دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی همراه با فلش LED و قابلیت تصویربرداری ۷۲۰ پیکسلی در نظر گرفته شود.


۵- گوشی هوشمند BlackBerry Jakarta


شرکت بلک‌بری که محبوبیت خود را در بازار جهانی از دست داده است، با گوشی هوشمند Jakarta خود را برای بزرگ‌ترین گردهمایی موبایلی جهان آماده می‌کند.
کارشناسان می‌گویند این محصول همان گوشی محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۴ بلک‌بری را نجات می‌دهد و می‌تواند توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل BB10 عرضه می‌شود و برای آن قابلیت پشتیبانی از خدمات 3G در نظر گرفته شده است.
گوشی هوشمند جدید بلک‌بری برخلاف محصولات قبلی آن فاقد هرگونه کلید سخت‌افزاری است و امکان منحصر به‌فردی را در اختیار کاربران می‌گذارد.
 
کد مطلب: 29461
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام