۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳

اینتل به فروش نرم‏ افزار رو آورد

ایتنا- شرکت اینتل ابزار نرم ‏افزاری جدیدی عرضه کرده است که عرضه ‏کنندگان سخت ‏افزار‌ها از راه دور می‌‏توانند سرورهای خود را مدیریت کنند.
اینتل به فروش نرم‏ افزار رو آورد



شرکت اینتل کنسول نرم ‏افزاری جدیدی به نام درگاه مجازی KVM عرضه کرده است که عرضه ‏کنندگان و اپراتورهای سخت‏ افزاری می‌‏توانند به کمک آن مشکلات سرور‌ها و سایر سخت‏ افزارهای خود را از راه دور شناسایی کنند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از  وب ‏سایت pcworld، این کنسول به آن‌ها اجازه می‌‏دهد از راه دور به ترکیب ‏بندی BIOS سرورهای خود دسترسی داشته باشند و در برخی موارد حتی می‌‏توانند سیستم‌های سخت ‏افزاری خود را از راه دور باز راه ‏اندازی (restart) کنند.

شرکت اینتل این کنسول نرم‏ افزاری را سال گذشته در قالب یک کیت توسعه نرم‏ افزاری (SDK) راه ‏اندازی کرده بود و به شرکای خود مثل شرکت اشنایدر الکتریک و نیسکام ژاپن اجازه داده بود تا از آن در بسته مدیریت زیرساخت‌های پایگاه‌های خود (DCIM) استفاده کنند.

اینتل اما حالا اقدام به فروش این کنسول نرم‏ افزاری به قیمت ۹۹ دلار به ازای هر سرور کرده است. کاربران همچنین می‌‏توانند برای یک دوره ۳۰ روزه به صورت آزمایشی و رایگان از این کنسول نرم‏ افزاری استفاده کنند.

درگاه مجازی KVM اینتل قابلیت دسترسی هم زمان به ۵۰ سرور را داراست. این کنسول همچنین می‌‏تواند به شبکه‏‌ها و فضاهای ذخیرشی و هر گونه تجهیزاتی که به پورت رابط مدیریتی پلت‏فرم‌های هوشمند (IPMI) مجهز باشد، متصل شود.

شرکت اینتل در عین حالی که تلاش می‌‏کند درآمدهای خود از بازار محصولات مدیریت پایگاه‌های داده را افزایش دهد، باید مواظب باشد زمینه نارضایتی شرکای نرم‏ افزاری خود را فراهم نکند.

این شرکت به همین دلیل کنسول نرم ‏افزاری خود را به گونه‏ ای قیمت‏ گذاری کرده است که قیمت آن کمتر از محصولات مشابه شرکایش نباشد.
کد مطلب: 29570
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام