۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۱

گارتنر یک عرضه‏‌کننده خدمات مشاوره‏‌دهیِ آی‏ تی را خرید

ایتنا- سافت‌ویر شرکتی خصوصی است که توسط گارتنر برای خدمات بهتر نرم‌افزاری به مشتریان خریداری شده است.
گارتنر یک عرضه‏‌کننده خدمات مشاوره‏‌دهیِ آی‏ تی را خرید


شرکت گارتنر، یکی از معتبر‌ترین عرضه‌‏کنندگان خدمات مشاوره‌‏دهی و تحلیلی صنعت آی تی، شرکت سافت‏‌وِیر ادوایس را که خدمات مشابهی عرضه می‌‏کند خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت marketwatch، شرکت گارتنر از خرید شرکت سافت‏‌ویر اداوایس (Software Advice) خبر داده است.
سافت‏‌ویر ادوایس یک شرکت خصوصی است که در تگزاس آمریکا مستقر است و ۱۰۰ نفر را در استخدام خود دارد.

این شرکت با ارائه مشاوره به شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها آن‌ها را در انتخاب و خرید محصولات نرم‌‏افزاری مورد نیازشان یاری می‌‏دهد. این شرکت تاکنون به ۱۸۰ هزار نفر کمک کرده است نرم‌‏افزار مناسب و مورد نیاز سازمان‏ یا شرکت متبوع خود را خریداری کنند.


شرکت گارتنر نیز به عنوان معتبر‌ترین عرضه‏‌کننده خدمات مشاوره‌‏دهی و تحلیلی صنعت آی تی در جهان محسوب می‌‏شود. طیف وسیعی از شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها، از نهادهای دولتی گرفته تا کسب و کارهای حوزه فناوری‏‌های پیشرفته و شرکت‌‏های خدماتی و عرضه‌‏کنندگان خدمات ارتباطات راه دور، همگی از یافته‏‌های پژوهشی و مشاوره‌‏های این شرکت استفاده می‌‏کنند.

این شرکت که در ۱۹۷۹ تاسیس شد، هم‏‌اکنون برای بیش از ۱۴ هزار شرکت و کسب و کار در سراسر جهان شریک ارزشمندی محسوب می‌‏شود. در حال حاضر حدود ۶ هزار نفر با گارتنر همکاری می‌‏کنند که ۱۴۷۵ نفر از آن‌ها تحلیل‏گران و مشاوران آی تی هستند که در ۸۵ کشور جهان فعالیت می‌‏کنند.

شرکت گارتنر که از خرید سافت‏‌ویر ادوایس خبر داده است، جزئیات بیشتری را در این مورد منتشر نکرده است.
کد مطلب: 29876
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام