۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸

عبور از مرز 6 GHz با مادربورد تازه MSI

ایتنا - بر روی این مادربورد سوئیچ‌های ویژه‌ای جهت اورکلاک حرفه‌ای و همچنین دیباگر تعبیه شده است که استفاده از این مادربورد را برای اورکلاک حرفه‌ای آسان می‌سازد.


مادربورد کمپانی MSI با نام A۸۸X-G۴۵ Gaming، محصول جدید سوکت FM۲+ این کمپانی موفق شد رکورد اورکلاک APUهای Kaveri کمپانی AMD را شکسته و با عبور از مرز ۶GHz حد نصاب جدیدی را به نام خود ثبت کند.
اورکلاکر چینی موفق شد با استفاده از مادربورد A۸۸X-G۴۵ Gaming و پردازنده AMD A۱۰ ۷۸۵۰K و در دمای ۷۷ - درجه سانتیگراد به فرکانس بی‌نظیر ۶۱۳۶MHz دست یافته و رکورد پیشین را بیش از ۳۰۰MHz افزایش دهد.

به گزارش ایتنا با وجود اینکه A۸۸X-G۴۵ Gaming از مادربوردهای سری Gaming کمپانی MSI است ثبت این رکورد نشان می‌دهد که DNA اورکلاکینگ مادربوردهای سری OC در مادربوردهای سری Gaming نیز وجود دارد.

A۸۸X-G۴۵ Gaming مبتنی بر چیپست جدید A۸۸ کمپانی AMD است و کمپانی MSI با به کار بردن قطعات با کیفیت استاندارد Military Class IV و مدار تغذیه‌ای قدرتمند بر روی این مادربورد آن را به محصولی توانمند و با کیفیت بدل کرده است.
بر روی این مادربورد سوئیچ‌های ویژه‌ای جهت اورکلاک حرفه‌ای و همچنین دیباگر تعبیه شده است که استفاده از این مادربورد را برای اورکلاک حرفه‌ای آسان می‌سازد.

این مادربورد دارای امکانات متنوعی جهت Gaming نیز است که از جمله آنها می‌توان به کارت شبکه قدرتمند Killer Gaming، فناوری صدای حرفه‌ای Audio Boost و USB Audio Power اشاره کرد.
 
کد مطلب: 30085
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام