ایتنا - در روز دوم کنفرانس نیز کامگارد از برترین نمایندگانش در سطح منطقه قدردانی کرد که از ایران نیز از چند شرکت تهرانی و شهرستانی از جمله شرکتهای داده پردازان دوران، گیلاس کامپیوتر، کارنما رایانه، نوژان و پرشیاسیس قدردانی شد.
سومین کنفرانس منطقهای شرکای تجاری کامگارد، هفته گذشته در شهر دوبی امارات متحده عربی برگزار شد و طی آن، گروه اسپکتروم ضمن تشریح فعالیتها و معرفی برندهای تحت پوشش، از فعالترین همکارانش در سطح منطقه خاورمیانه و هند قدردانی کرد.
به گزارش ایتنا ای جی سینگ چوهان، مدیرعامل شرکت در این کنفرانس با بیان اینکه توسعه خدمات در سطح منطقه جزو اولویتهای گروه اسپکتروم است، گفت: هم اکنون این شرکت در کشورهای تونس، مصر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، هند و سنگاپور حضور مستقیم و فعال دارد، افزود: تاکید بر پشتیبانی از همکاران و مشتریان و تعهد شرکت به برتری، لزوم توسعه این حضور را نشان میدهد. وی با بیان اینکه در سال گذشته میلادی ۵ برند جدید به برندهای تحت پوشش کامگارد افزوده شده است، گفت: پیشبینی سود امسال گروه ۲۰۰ میلیون درهم امارات است.
وی سپس به تشریح PAL یا سیستم وفاداری ویژه کامگارد برای همکاران تجاری پرداخت.
در ادامه این کنفرانس دو روزه نیز نمایندگانی از برندهای همکار، شامل کسپرسکی، GFI، IXIA، Airtight و برندهای دیگر به تشریح قابلیت ها و امکانات محصولاتشان پرداختند.
در روز دوم کنفرانس نیز کامگارد از برترین نمایندگانش در سطح منطقه قدردانی کرد که از ایران نیز از چند شرکت تهرانی و شهرستانی از جمله شرکتهای داده پردازان دوران، گیلاس کامپیوتر، کارنما رایانه، نوژان و پرشیاسیس قدردانی شد.
در حاشیه این مراسم امیرحسین عابدینی فر، مدیر شرکت تجارت امن به عنوان مدیر تجارت کامگارد در ایران، با بیان اینکه در سال جدید محصول جدید به بازار ایران معرفی نخواهد شد، گفت: برنامهمان تمرکز روی کالاهای موجود و عرضه و پشتیبانی از این محصولات به نحو احسن است. وی توسعه آموزش را سیاست دیگر این شرکت عنوان کرد و افزود: درصورت توافق با برندهایی مانند کسپرسکی، سعی داریم هزینه شرکت در دورههای آموزشی را کاهش دهیم.