۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

فناوری‌ بی‌سیم ۷۰ درصد سازمان‌های جهانی را پوشش می‌دهد

ایتنا- در بسیاری از کمپانی‌های بزرگ و معتبر، ارائه خدمات بی‌سیم الزامی است.
فناوری‌ بی‌سیم ۷۰ درصد سازمان‌های جهانی را پوشش می‌دهد


نتایج حاصل از مطالعه بین‌المللی مرکز Aruba Networks نشان داد، ۷۰ درصد متخصصان فناوری اطلاعات در سازمان‌ها تحت‌فشار هستند تا خدمات بی‌سیم را برای تمام محیط‌های کاری ارائه‌ دهند و از آن‌ها پشتیبانی کنند.


به‌گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت Itp، مرکز Aruba توضیح داد که این فشارها از جانب مدیران ارشد سازمان و کارمندانی اعمال می‌شود که تقاضای فراوان برای استفاده از خدمات موبایلی و بی‌سیم دارند و اصطلاحاً بانام Gen Mobile شناخته می‌شوند.


این کارمندان تمایل دارند در محل کار خود از ابزارهای منعطف‌تر باقابلیت‌های همکاری بیشتر با دیگران بهره ببرند. مطالعه حاضر با همکاری مرکز Future Laboratory انجام شد و کارشناسان بر اساس آن اعلام کردند که سازمان‌ها در حال حاضر نیازمند آن هستند که همه فضاهای کاری خود را به فناوری بی‌سیم مجهز کنند.

راه‌اندازی این فناوری به آن‌ها کمک می‌کند کارمندان خود را حفظ کنند، بهره‌وری خود را افزایش دهند و هزینه‌های سازمانی را پایین بیاورند.

البته در کنار این نکته‌ها مرکز یادشده به این نتیجه رسید که ۱۴ درصد کارمندان از حضور در این فضاهای کاری انعطاف‌پذیر لذت می‌برند. نتایج به‌دست‌آمده از این تحقیق ثابت کرد که میزان علاقه‌مندی سازمان‌ها برای بهره‌مندی از فناوری‌های یاد شده نیز در حال تغییر است.

بر اساس آمار به‌دست آمده، ۵۱ درصد سازمان‌ها طی سال گذشته به صورت گسترده‌تر به ابزارهای موبایلی و سیستم‌های کار از راه دور مجهز شدند و این در حالی بود که ۷۰ درصد متخصصان فناوری اعلام کردند که دستورهای لازم برای راه‌اندازی سیستم‌های بی‌سیم در تمام محیط‌های کاری به آن‌ها ابلاغ شده است.

بر این اساس، ۷۱ درصد مراکز IT در سازمان‌ها با افزایش سرمایه‌گذاری در بخش Wi-Fi سازمانی مواجه شدند، برای ۴۶ درصد آن‌ها بودجه‌های مربوط به پروژه‌های موبایلی در سازمان بیشتر شد، ۵۶ درصد سازمان‌ها اعلام کردند که هیچ سیاستی برای ممنوعیت استفاده از سیستم‌های موبایلی شخصی داخل سازمان ندارند و تنها ۱۲ درصد سازمان‌ها توضیح دادند که جلوی استفاده از دستگاه‌های شخصی در محل کار را گرفته‌اند.

علاوه بر این مشخص شد که ۵۹ درصد متخصصان فناوری اطلاعات در سازمان‌ها اعلام کردند که شرکت‌ آن‌ها به صورت کامل شرایط استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی شخصی در محل کار(BYOD) را پذیرفته و سیاست‌های لازم برای اجرای این طرح را ارائه داده است.
کد مطلب: 30941
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Italy
منبع: سایت خبری همکاران سیستم؟!!؟
همکاران سیستم از کی سایت خبری شد؟!؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام