۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶

HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار برنده شوید

ایتنا - کاربرانی که قصد دارند یکی از این گوشی‌ها را در اختیار بگیرند باید صفحه رسمی HTC UK یا شعبه HTC در بریتانیا را در شبکه اجتماعی توئیتر دنبال کنند.
HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار برنده شوید


این روزها انواع گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های مختلف، ظاهر متفاوت و قیمت‌های گوناگون به دست کاربران می‌رسند و البته شانس در اختیار داشتن یک دستگاه گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس طلا برای غالب کاربران جهانی تقریبا صفر است.


به گزارش ایتنا، با این وجود شرکت HTC بر اساس برنامه‌ای که در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر ترتیب داده است می‌تواند این شانس را برای شما افزایش دهد و این امکان را به‌وجود آورد تا شما هم یک دستگاه گوشی هوشمند HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار داشته باشید.

شعبه شرکت HTC در بریتانیا به صورت رسمی اعلام کرد تعداد محدودی از گوشی هوشمند HTC One با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار تولید شده است که می‌تواند در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

کاربرانی که قصد دارند یکی از این گوشی‌ها را در اختیار بگیرند باید صفحه رسمی HTC UK یا شعبه HTC در بریتانیا را در شبکه اجتماعی توئیتر دنبال کنند و مطلبی که در آن منتشر شده است را روی صفحه شخصی خود بگذارند.

پس از این اتفاق نام کاربر در سیستم ویژه HTC ثبت می‌شود و یک قرعه‌کشی ویژه صورت می‌گیرد تا به صورت اتفاقی برخی نام‌ها بیرون بیایند و بتوانند این جایزه بزرگ را دریافت کنند.

 

البته شرکت HTC اعلام کرده است که مدت این اتفاق و قرعه‌کشی یاد شده تا تاریخ ۲۹ ژوئن ادامه دارد و کاربران می‌توانند در آن شرکت کنند.

شرکت HTC پیش‌بینی کرده است که با عرضه رایگان این گوشی هوشمند پیشرفته و البته گران‌قیمت، تمایل کاربران برای خرید این محصول را افزایش می‌دهد.
 
کد مطلب: 31059
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام