۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷

ابزارهای کاربردی، محبوب‌ترین قابلیت دستگاه‌‌های موبایلی

ایتنا - در ماه مه ۲۰۱۴ بیش از ۵۱ درصد زمان اختصاص یافته به دستگاه‌هایی مانند گوشی هوشمند و رایانه لوحی مربوط به ابزار موبایلی می‌شده است و البته این رقم در مشابه سال قبل ۴۳ درصد بوده است.
ابزارهای کاربردی، محبوب‌ترین قابلیت دستگاه‌‌های موبایلی


دستگاه‌های الکترونیکی همراه محبوبیت فراوانی بین مردم دارند و انواع قابلیت‌های آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اما انواع ابزارهای موبایلی که روی این دستگاه‌ها نصب می‌شوند بیش از هر قابلیت و امکانات دیگری محبوب هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز، نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز تحقیقاتی comScore نشان داد که مردم بخش اعظم زمان خود را به استفاده از دستگاه‌های موبایلی اختصاص می‌دهند و کمتر سراغ رایانه شخصی می‌روند و انوع مختلف این دستگاه‌ها به خصوص گوشی‌های هوشمند محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند.

در این بخش ابزارها و نرم‌افزارهای کاربردی بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌اند و گفته می‌شود که بیش از نیمی از زمان اختصاص داده شده به دستگاه موبایلی صرف اجرا و راه‌اندازی این ابزارها می‌شود.

مرکز تحقیقاتی comScore برای کسب این نتایج مطالعات خود را از فوریه ۲۰۱۳ آغاز کرد و سرانجام دریافت که در می ۲۰۱۴ بیش از ۵۱ درصد زمان اختصاص یافته به دستگاه‌هایی مانند گوشی هوشمند و رایانه لوحی مربوط به ابزار موبایلی می‌شده است و البته این رقم در مشابه سال قبل ۴۳ درصد بوده است.

 

محبوب‌ترین قابلیت‌ها پس از ابزارها و نرم‌افزارهای کاربردی به ترتیب سیستم پخش موسیقی، تصاویر و نقشه آنلاین بوده است و ۹۰ درصد کاربران هم اعلام کردند که استفاده از این قابلیت‌ها روی دستگاه موبایلی را به رایانه‌های شخصی ترجیح می‌دهند.

در حالی که جست‌وجوهای اینترنتی در سایت‌هایی مانند گوگل در رایانه‌های شخصی بیشتر انجام می‌شود، بررسی‌ها نشان داده است که سر زدن به صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی بیشتر در گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی صورت می‌گیرد.


 
کد مطلب: 31124
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام