ایتنا- مایکروسافت به زودی از شرکت یاهو در زمینه بازار تبلیغات دیجیتالی جهان پیشی خواهد گرفت.
به گزارش ایتنا از ایسنا، یک شرکت مطالعاتی فعال در زمینه بازار تبلیغات دیجیتال جهان در تازهترین بررسی خود اعلام کرد که سهم شرکت مایکروسافت از بازار تبلیغات دیجیتالی جهان در سال جاری میلادی به ۲.۵۴ درصد خواهد رسید.
به گفته این شرکت مطالعاتی، سهم شرکت یاهو از بازار تبلیغات دیجیتال جهان در سال جاری میلادی برابر با ۲.۵۲ درصد پیشبینی شده است.
مجموع بازار تبلیغات دیجیتال جهان در سال ۲۰۱۴ معادل ۱۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار پیشبینی شده است.
بر اساس پیشبینیها، گوگل در سال جاری با سهم ۳۱.۵۴ درصدی همچنان در مکان اول جای خواهد داشت و فیس بوک با سهم ۷.۷۹ درصدی مکان دوم را از آن خود خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این بررسی انتظار دارد که شبکههای اجتماعی فیس بوک و توئیتر در سال جاری بیشترین افزایش سهم را از بازار تبلیغات دیجیتالی جهان داشته باشند.