۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۰۴

آیفون ۶ در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

ایتنا- پیش‌از‌این شایعاتی درباره عرضه این گوشی در ماه سپتامبر به گوش می‌رسید که با توجه به شایعات حدید، این گوشی در ماه اکتبر و با یک ماه تاخیر عرضه خواهد گردید.
آیفون ۶ در ماه اکتبر عرضه خواهد شد


پیش از‌ این شایعاتی درباره عرضه این گوشی در ماه سپتامبر به گوش می‌رسید اما با توجه به شایعات حدید، گفته می‌شود این گوشی در ماه اکتبر و با یک ماه تاخیر عرضه خواهد گردید.


به گزارش ایتنا گروه خبری MacRumors معتقد است که اپل به علت ترافیک کاری خود قصد دارد تا سه محصول را به‌صورت همزمان و در یک بازه زمانی کوتاه به بازار عرضه کند که یکی از آنها آیفون ۶ خواهد بود.

در نظریات این گروه آمده است که آیفون ۶ به‌احتمال فراوان در تاریخ ۱۴ اکتبر به بازار روانه خواهد شد که این تاریخ با تاریخ عرضه سیستم‌عامل OSX و مدل‌های جدید آیپد، بسیار نزدیک خواهد بود.


هنوز اطلاعات دقیقی از محصول جدید اپل وجود ندارد و شایعات فراوانی درباره امکانات سخت‌افزاری این گوشی به گوش می‌رسد که بیشتر آنها فاقد منبع معتبر هستند و نمی‌توان بر روی آنها حساب باز کرد.

آیفون ۶ قرار است بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ سری آیفون را داشته باشد و بسیاری از هواداران اپل در سراسر جهان آماده عرضه این محصول هستند تا آن را برای خود خریداری کنند.
 
کد مطلب: 31643
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام