۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
فیس‌بوک همچنان این بازی‌ها را تبلیغ می‌کند

افزایش نارضایتی‌ها نسبت به بازی‌های علیه ساکنان غزه

ایتنا - با اینکه گوگل این بازی‌ها را شناسایی و حذف کرد، گفته می‌شود که شبکه اجتماعی فیس‌بوک همچنان بازی Whack the Hamas را تبلیغ می‌کند.
افزایش نارضایتی‌ها نسبت به بازی‌های علیه ساکنان غزه


شرکت اینترنتی گوگل چندین بازی مربوط به جنگ میان رژیم اشغالگر صهیونیست و غزه را از فروشگاه اینترنتی خود حذف کردند و البته برخی شرکت‌های بزرگ اینترنتی هنوز مبادرت به نگهداشتن این بازی‌ها دارند.


به گزارش ایتنا از رایورز، بازی جدیدی که در این زمینه ارائه شده و بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است Bomb Gaza نام دارد و طی آن کاربر باید کنترل نیروهای استرائیلی را در دست بگیرد و با شلیک گلوله به مردم فلسطین حمله کند.

اما شرکت گوگل در جدیدترین اقدام خود این بازی را از فروشگاه اینترنتی Play Store مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی حذف کرد.

در مقابل، بازی Rocket Pride به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر در آن تلاش می‌کند سیستم دفاعی اسرائیل موسوم به "گنبد آهنین" را از پا دربیاورد و با آن مقابله کند؛ که البته گوگل این بازی را از لیست محصولات Google Play حذف نکرده است.

 

بازی دیگری که گوگل اقدام به حذف آن کرده است Whack the Hamas نام دارد که در آن کاربر می‌بایست افراد جنبش حماس را مورد هدف قرار دهد و جلوی تونل‌های مخفی آن‌ها را بگیرد.

بازی دیگری که در این زمینه ساخته شده است Gaza Assault نام دارد که کاربر در آن تلاش می‌کند کنترل یکی از بمب‌افکن‌های اسرائیلی که به ساختمان‌ها و مردم غزه شلیک می‌کند را در دست بگیرد.

 

با اینکه گوگل در نخستین روزهای عرضه این بازی‌ها را شناسایی کرد و آن‌ها را حذف نمود، گفته می‌شود که شبکه اجتماعی فیس‌بوک همچنان بازی Whack the Hamas را تبلیغ می‌کند.

سخنگوی شرکت فیس‌بوک که حذف بازی Bomb Gaza را تایید کرده بود، در مقابل سوال خبرنگاران مبنی بر حذف یا عدم حذف بازی Whack the Hamas هنوز خبری را منتشر نکرده است.

 

لازم به ذکر است که برخی شرکت‌های نرم‌افزاری وابسته به رژیم صهیونیستی بازی دیگری را مبتنی بر فناوری Flash با نام Raid Gaza ساخته‌اند که روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌شود و البته اعتراضات شدید مراکز حمایت از حقوق بشر را نیز به دنبال داشته است.

 
کد مطلب: 31742
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
در این جنگ 2000 فلسطینی که عمدتا غیر نظامی بودند کشته شدند و فقط 3 اسرائیلی غیر نظامی. اما همچنان در رسانه ها اسرائیل به عنوان مظلوم معرفی میشود.