۰
plusresetminus
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۴

چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای برگزار می شود

ایتنا- چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران 17مهرماه جاری برگزار می شود.
چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای برگزار می شود


به گزارش ایتنا از مهر، آزاده داننده، رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به فعالیت های صورت گرفته به منظور برگزاری انتخابات پیش رو و با بیان اینکه پاییز امسال دهمین سال فعالیت سازمان نصر شروع می شود، درخصوص اهداف این تشکل طی سه دوره حیات هیات مدیره، افزود: در دوره اول هدف و فعالیت هیات مدیره سازمان تثبیت و حفظ جایگاه سازمان بود، دور دوم، تمرکز فعالیت ها بر ایجاد ارتباط و تعامل هم افزا با ذی نفعان فناوری اطلاعات به ویژه نهادهای دولتی تعریف شد؛ در همین حال در دوره سوم تلاش کردیم تا ضمن توسعه و تقویت ظرفیت های سازمان، در مسیر توسعه ارتباط با اعضا گام برداریم که گزارش کامل فعالیت های سه ساله هیات مدیره در روز مجمع پیش از انتخابات ارائه می شود.


رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به تدوین دستورالعملی برای برگزاری یک انتخابات شفاف مبتنی بر دستورالعمل معین گفت: بیشترین تاکید این دستورالعمل روی ساختار اداره انتخابات است که در این دستورالعمل، دو کمیته تحت عنوان "ستاد اجرایی انتخابات" و "هیات نظارت برانتخابات" پیش بینی کردیم که مسئول و پاسخگوی انتخابات هستند و می توانند با اطمینان کامل در مورد سلامت انتخابات نزد همه اعضای صنف پاسخگو باشند.

کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام نامزدها، شرایط و فرایند انتخابات در پورتال سازمان نصر تهران به نشانی WWW.TEHRAN.IRANNSR.ORG موجود و فعال است و اعضای صنف می توانند برای آگاهی از برنامه انتخابات به این پورتال مراجعه کنند. اطلاعات مربوط به نتایج ثبت نام کاندیداها هر روز در پورتال سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

از روز شنبه اول شهریور ماه جاری، ثبت نام نامزد های انتخاباتی به مدت ۱۰ روز آغاز و براساس تقویم انتخابات ادامه دارد. انتخابات قرار است روز ۱۷مهرماه پس از برگزاری مجمع عمومی اعضای سازمان در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شود.
کد مطلب: 31981
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام