۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
یک مدیر شرکت اینترنتی تاکید کرد

لزوم بازبینی تعرفه اینترنت موبایل براساس بسته‌ها

ایتنا- محاسبه قیمت اینترنت موبایل بر اساس کیلوبایت روش قدیمی و ناکارآمدی است.
لزوم بازبینی تعرفه اینترنت موبایل براساس بسته‌ها


یک مدیر شرکت اینترنتی با اشاره به این‌که بازبینی بر قیمت‌های اینترنت موبایل باید بر اساس بسته‌های ارایه شده انجام شود گفت:‌ این که بازبینی قیمت و محاسبه آن در اینترنت براساس کیلوبایت صورت گیرد روش قدیمی و ناکارآمدی است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، امیر فردشاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که دولت درباره تغییرات در زیرساخت شبکه اینترنت کشور هم تصمیم‌گیری انجام دهد، اظهار کرد: با توجه به انحصاری که در بازار عرضه پهنای باند وجود دارد پهنای باند به شرکت‌های اینترنتی تقریبا سه برابر قیمت خرید فروخته می‌شود که همین امر موجب بالا رفتن قیمت اینترنتی است که مشترکان خریداری می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که بیشتر تمرکز وزارت ارتباطات در زمینه تامین زیرساخت‌ها به اینترنت موبایل معطوف می‌شود، افزود: علت این امر این است که ایجاد اختلال در شبکه اینترنتی موبایل بیشتر موجب اعتراض مشترکان می‌شود.

این مدیر شرکت اینترنتی ادامه داد: کاربران اینترنت موبایل تنها کارهای ضروری خود را روی این شبکه انجام می‌دهند و بنابراین مقدار زیادی حجم اینترنت مصرف نمی‌کند.

فردشاهین با اشاره به محدودیت پهنای باند در کشور که باعث کاهش سرعت اینترنت می‌شود تصریح کرد: علاوه بر آن اکثر کاربران اینترنت موبایل به این نکته توجه نمی‌کنند که حجم اینترنتی که مصرف می‌کنند مجموع داده‌هایی است که ارسال کرده و دریافت می‌کنند بنابراین نصب برخی برنامه‌ها روی دستگاه تلفن همراه به تنهایی موجب مصرف شدن حجم اینترنتشان می‌شود.
کد مطلب: 33202
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام