۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰

سامسونگ مرکز تولید فیبرهای نوری خود را می‌فروشد

ایتنا - سامسونگ به عنوان بخشی از این قرارداد موظف شده است تمام کارخانه‌های تولید محصولات اوپتیکی خود در کشورهای چین و کره جنوبی را به شرکت Corning بدهد.
سامسونگ مرکز تولید فیبرهای نوری خود را می‌فروشد


یک روز پس از اعلام خبر مربوط به تغییر سیستم مدیریتی سامسونگ در عرصه بین‌المللی این شرکت کره‌ای اعلام کرد که مرکز تولید فیبرهای نوری خود را واگذار می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز از آی.تی.ورلد، سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که با شرکت آمریکایی Corning از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های محافظ نمایشگرهای لمسی در جهان به توافق رسیده است تا مرکز تولید فیبرهای نوری خود را به آنها واگذار کند.

سخنگوی سامسونگ همزمان با انتشار این بیانیه گفت: «ما تصمیم گرفتیم مرکز فیبرهای نوری خود را واگذار کنیم تا از این طریق بتوانیم تمرکز بیشتری بر هسته مرکزی فعالیت‌های خود داشته باشیم.»

سامسونگ به عنوان بخشی از این قرارداد موظف شده است تمام کارخانه‌های تولید محصولات اوپتیکی خود در کشورهای چین و کره جنوبی را به شرکت Corning بدهد.

 

در حالی که گفته شده است این قرارداد فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی تکمیل می‌شود، هنوز جزئیات مالی آن اعلام نشده است.

شرکت کارخانه‌های Corning که محافظ نمایشگرهای آن موسوم به Gorilla Glass شهرت جهانی دارد و تقریبا در همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به تازگی نسل چهارم این فناوری را ارایه کرده است.
 
کد مطلب: 33507
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام