۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶

اتحاد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تسریع فرایند تولید نرم‌افزار

ایتنا- شرکت‌های بزرگی برای تولید سامانه‌ها و راهکارهای ویژه به منظور تسریع کارکرد شرکت های نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند ولی به‌ نظر می‌رسد که به زودی شاهد ایجاد یک تحول بزرگ در این زمینه باشیم زیرا دو شرکت بزرگ تولید کننده این دسته از خدمات با یکدیگر متحد شده‌اند تا فرایند کاری شرکت‌های نرم‌افزار نویسی را بیش از پیش سریع کنند.
اتحاد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تسریع فرایند تولید نرم‌افزار


شرکت‌های بزرگی برای تولید سامانه‌ها و راهکارهای ویژه به منظور تسریع کارکرد شرکت های نرم‌افزاری فعالیت می‌کنند ولی به‌ نظر می‌رسد که به زودی شاهد ایجاد یک تحول بزرگ در این زمینه باشیم زیرا دو شرکت بزرگ تولید کننده این دسته از خدمات با یکدیگر متحد شده‌اند تا فرایند کاری شرکت‌های نرم‌افزار نویسی را بیش از پیش سریع کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از itworld، شرکت تولید کننده خدمات تسریع توسعه نرم‌افزاری به نام Jama و رقیب اصلی این شرکت یعنی شرکت Tasktop با یکدیگر به ایجاد یک اتحاد ویژه دست زده‌اند که به واسطه آن ساختار سامانه‌های تسریع فرایند تولید نرم‌افزاری با یک جهش بسیار بزرگ روبرو خواهد شد.

شرکت‌های تولید و توسعه نرم‌افزاری با یک مشکل بسیار بزرگ روبرو هستند که این مشکل شامل گم شدن بخشی از داده‌های مهم در این شرکت‌ها است که این موضوع در فرایند تولید نرم‌افزار رخ می‌دهد زیرا بخش‌های مختلفی در شرکت باید به ‌صورت هم‌زمان بر روی یک پروژه کار کنند و این کار موازی با خطر به هم ریختن فرایند کاری همراه خواهد بود و به همین دلیل نیز نرم‌افزارهای ایجاد چشم انداز تولید شده‌اند که بتوانند فرایند تولید نرم‌افزار را تسریع بخشند.
در این میان شرکت‌هایی مانند jama و Tasktop به عنوان نام‌هایی بزرگ در این رده شناخته می‌شوند ولی اتحاد این شرکت‌ها به تازگی موجب ایجاد امید فراوانی برای تسریع رد فرایند تولید نرم‌افزارها شده است.

منبع یکپارچه از داده‌های صحیح
اریک وینکوئیست به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت Jama درباره خدمات این شرکت می‌گوید: «دسترسی داشتن به یک منبع یکپارچه و تکی از داده‌های صحیح می‌تواند به عنوان بهترین راهکار برای تولید آسان و بدون دردسر نرم‌افزار محسوب شود در این میان سیستم‌هایی که به صورت آنلاین به مرکز متصل نیستند می‌توانند فرایند تصمیم‌گیری و اعمال تغییرات را کند کنند و این امر موجب خواهد شد تا بسیاری از نرم‌افزارها دیرتر از حد معین شده به بازار مصرف راه بیابند. در Jama ما به این امر معتقدیم که تمام کارمندان باید بدانند که چه چیزی را تولید می‌کنند و چه فرایندی پیش روی آن‌ها است تا بتوانند ارزش نهایی کار را بالاتر برده و نرم‌افزار بهتری را به بازار عرضه کنند.»

این اتحاد موجب خواهد شد تا شرکت‌های تولید نرم‌افزار بتوانند به صورت همزمان از خدمات نرم‌‌افزارهای برتری مانند JIRA، HP QC، Rally و حتی سرور مایکروسافت استفاده کنند و از مزایای همه آن‌ها به صورت یکجا بهره ببرند.

چشم‌انداز بهتر برای تولید سریع‌تر نرم‌افزار
دیو وست به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت tasktop درباره این اتحاد می‌گوید: «شرکت‌های نرم‌افزاری با پیشرفت روند توسعه نرم‌افزارهای خود به برنامه‌های جانبی شتاب بخش نیاز پیدا خواهند کرد. هسته اصلی برای دست‌یابی به یک فرایند صحیح و رسیع تولید نرم‌افزار این است که در تمام مراحل تعیین پروژه، ایجاد آن و تامین و تست کیفیت نرم‌افزار نیز چشم‌انداز در اختیار تمامی اعضای گروه قرار بگیرد و با کمک هاب ایجاد شده به واسطه مشارکت ما و Jama می‌توان فرایند بدون رخنه‌ای را در تمام تیم به اشتراک گذاشت که می‌تواند فرایند کار را بهینه‌سازی و تسریع کند.»
به این ترتیب می‌توان از سیستم هاب ویژه شرکت Jama برای تمامی اجزای توسعه نرم‌افزاری استفاده کرد.
 
کد مطلب: 33561
نام شما
آدرس ايميل شما