۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵

رشد ۱۵ درصدی فروش خدمات پردازش ابری هوواوی در بازار جهانی

ایتنا - هوواوی هم‌اکنون بیش از 480 مرکز داده در سراسر جهان دارد که 160 مورد از آنها به صورت اختصاصی خدمات پردازش ابری ارایه می‌دهند.
رشد ۱۵ درصدی فروش خدمات پردازش ابری هوواوی در بازار جهانی


شرکت هوواوی با انتشار گزارشی توضیح داد که درخواست خدمات پردازش ابری، کلان‌داده‌ها و دستگاه‌های هوشمند آن در سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۵ درصد افزایش یافته است و بازار جهانی درمجموع ۴۶ میلیارد دلار از این خدمات را خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، "کِن هوو"(Ken Hu) مدیر عملیاتی هوواوی با انتشار پیامی روی سایت اینترنتی این شرکت توضیح داد که "هوواوی از تمام فرصت‌های پیش‌رو استفاده می‌کند و تمرکز اصلی آن بر استراتژی‌های سازمانی، خدمات مدیریتی و اقدامات اثرگذار است."

او اظهار داشت که هوواوی در سیستم مدیریت داخلی خود نیز اقدامات گسترده‌ای انجام داده است و طی آن در سه واحدی اصلی خود تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر شنزن چین واقع شده است اعلام کرد که استراتژی‌های هوواوی مبتنی بر خدمات پردازش ابری به دنبال همکاری با شرکت‌های SAP و Accenture گام‌های اساسی در بازار پیش‌رو برمی‌دارد.


شرکت هوواوی هم‌اکنون بیش از ۴۸۰ مرکز داده در سراسر جهان دارد که ۱۶۰ مورد از آنها به صورت اختصاصی خدمات پردازش ابری ارایه می‌دهند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی با عرضه ۷۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار جهانی موفق شد ۱۱.۸ میلیارد دلار درآمد کسب کند که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۵ تعداد گوشی‌های هوشمند آن در جهان از ۸۰ میلیون دستگاه هم فراتر رود.
 
کد مطلب: 33969
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام