۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲

یک‌چهارم سازمان‌های جهان به DevOps مجهز شدند

ایتنا - سیستم DevOps یک راهکار نوظهور و کارآمد محسوب می‌شود و توسعه‌دهندگان ابزارها و گروه‌های عملیاتی می‌توانند اهداف مختلف خود را مبتنی بر آن محقق کنند.
یک‌چهارم سازمان‌های جهان به DevOps مجهز شدند


در عصر کنونی که سازمان‌ها تحت فشار قرار دارند تا با استفاده از نرم‌افزارها و خدمات جدید میزان تولید خود را به حداکثر برسانند، آن دسته از سازمان‌هایی که فعالیت‌های خود را مبتنی بر سیستم DevOps دنبال می‌کنند سرعت بیشتری نسبت به رقبا دارند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مرکز تحقیقاتی CA Technologies در جریان مطالعه روی ۱۴۲۵ مدیرعامل و مدیر IT در سازمان‌های مختلف سراسر جهان به نتیجه فوق رسیده است.

در این بررسی مشخص شد ۲۴ درصد سازمان‌ها به یک مدل از سیستم DevOps مجهز شده‌اند و این در حالی است که ۴۶ درصد سازمان‌ها نیز قصد دارند طی دو سال آینده خود را به این سیستم‌ها مجهز کنند.

سیستم DevOps یک راهکار نوظهور و کارآمد محسوب می‌شود و توسعه‌دهندگان ابزارها و گروه‌های عملیاتی می‌توانند اهداف مختلف خود را مبتنی بر آن محقق کنند.

توسعه‌دهندگان ابزارها معمولا در فضای غیررسمی فعالیت خود را دنبال می‌کنند که طی آن ممکن است چندین ساعت به صورت مستمر روی یک پروژه کار کنند یا آنکه به مدت چند روز سراغ پروژه خود نروند.

 

مدیران عملیاتی سازمان تمرکز زیادی بر ساختارها و برنامه‌های سازمان دارند و معمولا سعی می‌کنند مبتنی بر نرم‌افزارهای موجود سرعت فعالیت‌های خود را افزایش دهند که البته هر دو گروه می‌توانند مبتنی بر سیستم DevOps نیازهای خود را پاسخ گویند.

بررسی جدید نشان داده است سیستم DevOps فراوانی نرم‌افزارهای مستقر شده در سازمان را ۴۶ درصد افزایش می‌دهد، همکاری‌های درون‌سازمانی را ۳۹ درصد بیشتر می‌کند و تعداد مشتریانی که مبتنی بر نرم‌افزارها و خدمات DevOps فعالیت می‌کنند را ۳۹ درصد ارتقا می‌دهد.

سیستم DevOps همچنین می‌تواند کیفیت اجرای ابزارهای سازمانی را نیز تا ۳۶ درصد افزایش دهد و به گفته مرکز تحقیقاتی CA Technologies موفقیت سازمان با سرعت بالاتر را تضمین می‌کند.
 
کد مطلب: 34226
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
DEVOPS یک نوع مدیریت هست نه نرم افزار دوستان اشتباه نکنند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام