۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴

کارمندان سازمان‌ها پوشش‌دهی مناسب مخابراتی را مهم‌ترین نیاز خود می‌دانند

ایتنا - بیش از 74 درصد کارمندان ترجیح می‌دهند اپراتور مخابراتی خود را تغییر دهند تا در محل کار خدمات ارتباطی را بهتر و جامع‌تر دریافت کنند.
کارمندان سازمان‌ها پوشش‌دهی مناسب مخابراتی را مهم‌ترین نیاز خود می‌دانند


مرکز تحقیقاتی YouGov با پشتیبانی شرکت ارتباطی SpiderCloud Wireless مطالعه‌ای انجام داد و در پایان دریافت میزان پوشش‌دهی مخابراتی در سازمان‌ها یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران محسوب می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سلولار-نیوز، کارمندان، افزایش پوشش‌دهی مخابراتی در محل کار خود را به سطح دریافت خدمات مخابراتی در منزل ترجیح می‌دهند و بررسی جدید نشان داد بیش از ۷۴ درصد کارمندان ترجیح می‌دهند اپراتور مخابراتی خود را تغییر دهند تا در محل کار خدمات ارتباطی را بهتر و جامع‌تر دریافت کنند.

مرکز YouGov در نوامبر گذشته نیز طی مطالعه جداگانه به این نتیجه رسید که ۳۸ درصد کاربران به دلیل عدم پوشش‌دهی مناسب قصد تغییر اپراتور موبایلی خود را دارند، ۳۶ درصد با وجود اینکه تمایل به انجام این کار دارند به دلیل انعقاد قراردادهای مخابراتی توان تغییر اپراتور موبایلی خود را ندارند و ۷۴ درصد هم گفتند که اگر مطمئن شوند اپراتور دیگری در محل کار آنها به خوبی خدمات خود را ارائه می‌دهد حتما سراغ آنها خواهند رفت.

 

"رانی هارالدسویک"(Ronny Haraldsvik) مدیر SpiderCloud توضیح داد: «کارمندان و مدیران IT در سازمان‌ها به یک میزان بر اهمیت پوشش‌دهی مناسب در سازمان‌ها تاکید دارند و بر این باورند که اگر دسترسی آنها به خدمات موبایلی مناسب نباشد، نمی‌توانند فعالیت‌های کاری خود را به خوبی انجام دهند.»

لازم به ذکر است که در مطالعه جدید بیش از هزار کارمند آمریکایی حضور داشتند و ۴۰ درصد آنها اعلام کردند که اگر سطح کیفی خدمات مخابراتی در محل کار آنها افزایش یابد، بازدهی آنها بیشتر می‌شود.
 
کد مطلب: 34476
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام