۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷

ترافیک شبکه موبایلی جهان تا سال ۲۰۱۹ ده برابر می‌شود

ایتنا - طی سال 2014 میلادی حجم اطلاعات رد و بدل شده در شبکه موبایلی جهان 30 اگزابایت بوده است.
ترافیک شبکه موبایلی جهان تا سال ۲۰۱۹ ده برابر می‌شود


شرکت سیسکو در آخرین گزارش جامع خود اعلام کرد حجم ترافیک داده‌ در شبکه موبایلی جهان طی ۵ سال آینده ۱۰ برابر می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت سیسکو در آخرین بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که طی سال ۲۰۱۴ میلادی حجم اطلاعات رد و بدل شده در شبکه موبایلی جهان ۳۰ اگزابایت بوده است که این رقم در سال ۲۰۱۹ میلادی از ۲۹۲ اگزابایت هم فراتر می‌رود.

برای آگاهی بیشتر بد نیست بدانید که هر اگزابایت معادل یک میلیارد گیگابایت محاسبه می‌شود و سیسکو توضیح داده است که ۲۹۲ اگزابایت را می‌توان معادل ۶۵ تریلیون عکس منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام یا ۶ تریلیون کلیپ ویدیویی در یوتیوب دانست.

بر اساس اطلاعات مندرج در "فهرست شبکه‌های بصری سیسکو"، محققان حضور هرچه بیشتر گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی را عامل رشد هرچه بیشتر در شبکه اطلاعاتی جهان می‌دانند.


در سال ۲۰۱۴ میلادی ۸۸ درصد از انتقال اطلاعات در شبکه موبایلی جهان مبتنی بر شبکه مخابراتی 3G بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۱۹ میلادی به بیش از ۹۷ درصد برسد.

همچنین گفته شد که در سال گذشته ۴.۳ میلیارد دستگاه الکترونیکی موبایلی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۹ میلادی ۵.۲ میلیارد دستگاه موبایلی توسط مردم جهان مورد استفاده قرار گیرد.
 
کد مطلب: 34535
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
با توجه به این رشد ، برای اجرای فیلترینگ هوشمند و سیستم کامپیوتری آن مسلما برای اجرای فیلترینگ هوشمند نیازمند یک ابرکامپیوتر خواهیم بود ، .....!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام