۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶

Infosys شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای SaaS خرید

ایتنا - پیش‌بینی شده است که این قرارداد در تاریخ 31 مارس 2015 تکمیل شود و تا آن زمان واگذاری همه بخش‌ها به شرکت Infosys به اتمام برسد.
Infosys شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای SaaS خرید


شرکت Infosys که در زمینه تولید خدمات سازمانی و مشاوره‌ای فعالیت می‌کند اعلام کرد که یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی(ERP) با نام Panaya را به قیمت ۲۰۰ میلیون دلاری خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، "ویشال سیکا"(Vishal Sikka) مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره Infosys Infosys توضیح داد که این خرید باعث خواهد شد تا سیستم‌ نرم‌افزاهای-به‌عنوان-خدمات(SaaS) شرکت مذکور که با نام CloudQuality شناخته می‌شود، در خط تولید محصولات کنونی Infosys مورد استفاده قرار گیرد.

او گفت: «خرید شرکت Panaya یک گام اساسی در بازسازی خدمات و سرویس‌های مختلف محسوب می‌شود. این اقدام به ما کمک می‌کند تا پتانسیل مشتریان ما تقویت شود، جلوی عملیات‌های طاقت‌فرسا و طولانی گرفته شود و سازمان‌ها بتوانند به صورت عمده بر مسایل مهم و استراتژی‌های اصلی خود تمرکز کنند.»

پیش‌بینی شده است که این قرارداد در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۵ تکمیل شود و تا آن زمان واگذاری همه بخش‌ها به شرکت Infosys به اتمام برسد.

 

خبر این خرید همزمان با انتشار گزارش Infosys درباره سومین فصل سال مالی جاری منتشر شد و سیکا طی آن اعلام کرد که شرکت او در گام‌های جدید خود بر خدمات پردازش ابری، کلان داده‌ها(Big Data)، هوش مصنوعی، سیستم‌های فروش کالا و نسل بعدی سیستم‌های پرداخت الکترونیک تاکید دارد.

لازم به ذکر است شرکت Infosys در سومین فصل از سال ماری جاری سود ۵۲۲ میلیون دلاری را از آن خود کرد و مجموع درآمدهای آن ۲.۲۲ میلیارد دلار محاسبه شد.
 
کد مطلب: 34713
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام