۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۱

پلتفورم جدید HP برای تحلیل کلان داده‌ها(Big Data) عرضه شد

ایتنا - سیستم جدید به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا حجم‌های وسیع‌تر اطلاعات در مقیاس پتابایت را در زمان کوتاه‌تر تحلیل کنند.
پلتفورم جدید HP برای تحلیل کلان داده‌ها(Big Data) عرضه شد


شرکت HP پلتفورم ویژه خود برای تحلیل کلان داده‌ها(Big Data) را با نام Haven Predictive Analytics معرفی کرد و توضیح داد این سیستم قابلیت‌های یادگیری ماشینی و سیستم‌های تحلیلی آماری را برای سازمان‌هایی که با حجم وسیع اطلاعات مواجه هستند، ارائه می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این پلتفورم مبتنی بر نسخه جدید سیستم Distributed R شرکت HP ارائه شده است که به گفته شرکت سازنده، این سیستم بر پایه مدل‌های آماری زبان برنامه‌نویسی R عمل می‌کند.

شرکت HP توضیح داد که سیستم جدید به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا حجم‌های وسیع‌تر اطلاعات در مقیاس پتابایت را در زمان کوتاه‌تر تحلیل کنند.

به گفته این شرکت، R یک زبان برنامه‌نویسی ویژه محسوب می‌شود که مبتنی بر میلیون‌ها داده علمی عمل می‌کند و همین مسئله باعث شده است تا پلتفورم جدید برای تحلیل کلان داده‌ها محدودیت‌های پیشین را از میان بردارد.

 

"شیلپا لاواند"(Shilpa Lawande) مدیر مرکز کلان داده‌های HP گفت: «سازمان‌ها در حال حاضر می‌توانند کلان داده‌هایی که تاکنون قادر به استفاده از آنها نبودند را مورد توجه قرار دهند و تحلیل‌های خود روی آنها را در زمان کوتاه با مقیاس‌پذیری بالا به انجام برسانند».

شرکت HP همچنین از یک الگوریتم جدید رونمایی کرد که فرآیندهای داخلی سازمان را برای کاربران جدید آسان‌تر می‌کند و امکان دسترسی بخش‌های مختلف به تحلیل‌های انجام شده روی کلان داده‌ها را افزایش می‌دهد.
کد مطلب: 34736
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام