۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶

خرید آمازون برای طراحی استراتژی اینترنت اشیا

ایتنا-2lemetry پلتفورمی برای شرکت‌های تجاری طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توان تمامی رایانه‌ها و وسایل الکترونیک را با استفاده از IP مدیریت کرد.
خرید آمازون برای طراحی استراتژی اینترنت اشیا


شرکت آمازون با خرید شرکت نوپای 2lemetry‌ نشان داد به دنبال حضور در دنیای اینترنت اشیا است. 2lemetry در زمینه ارائه خدمات کلود و تجارت الکترونیک فعال است.


به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت که مقر آن در دنور واقع است پلتفورمی برای شرکت‌های تجاری طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توان تمامی رایانه‌ها و وسایل الکترونیک را با استفاده از IP ردگیری و مدیریت کرد.

جزئیات مالی این توافق که این هفته نهایی شده، هنوز اعلام نشده است. 2lemetry که در سال 2011 تاسیس شده تاکنون 9 میلیون دلار برای فعالیت‌های خود جمع آوری کرده و از جمله مشتریان مشهور آن می توان به Honeywell، گروه انرژی Demeter و First Mile (ارائه دهنده خدمات بازیافت) اشاره کرد.

آمازون از اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده، اما می‌گوید خدمات یاد شده را به سرویس‌های کلود خود می‌افزاید تا آن را با فناوری‌های مرتبط با اینترنت اشیا هر چه بیشتر سازگار نماید.

از جمله پلتفورم‌های خاص 2lemetry می توان به Kinesis اشاره کرد که برای پردازش و تجزیه و تحلیل حجم بالای داده‌های دریافتی از منابع مختلف به طور آنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد مطلب: 35180
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام