کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات

خبرگزاری فارس , 16 فروردين 1394 ساعت 12:56

ایتنا- معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه‌ای در خصوص تعیین جریمه‌های اپراتورهای متقاضی پروانه فعالیت ابلاغ کرد.




مصوبه تعیین جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات ابلاغ شد.


به گزارش ایتنا از فارس، معاون اول رئیس‌جمهوری تصویب‌نامه در خصوص تعیین جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ـ وزارت اطلاعات و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است:

هیأت وزیران در جلسه ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۳ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده واحده قانون اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات ـ مصوب ۱۳۹۲، جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات را تعیین کرد.

جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارائه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس (CONTACT Center)، عدم پرداخت تعهدات مالی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و عدم انجام تعهدات مندرج در پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCR) به شرح جداول پیوست که به مهر دفتر هیأت دولت تائید شده است، تعیین می‌شود.

چنانچه هریک از ارائه‌کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات نسبت به پرداخت مبلغ اتصال متقابل در مواعد تعیین شده اقدام نکنند، جریمه تأخیر تأدیه براساس نرخ سود بانک مرکزی از اولین تاریخ سررسید بدهی محاسبه شده و متخلف مکلف به پرداخت آن هستند.

معاون اول رئیس‌جمهوری ـ اسحاق جهانگیری


کد مطلب: 35333

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35333/جریمه-های-نقض-تعهدات-اپراتورهای-تلفن-همراه-ثابت-ارتباط-داده-فناوری-اطلاعات

ايتنا
  https://www.itna.ir