۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶

جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات

ایتنا- معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه‌ای در خصوص تعیین جریمه‌های اپراتورهای متقاضی پروانه فعالیت ابلاغ کرد.
جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات


مصوبه تعیین جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات ابلاغ شد.


به گزارش ایتنا از فارس، معاون اول رئیس‌جمهوری تصویب‌نامه در خصوص تعیین جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ـ وزارت اطلاعات و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است:

هیأت وزیران در جلسه ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۳ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده واحده قانون اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات ـ مصوب ۱۳۹۲، جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات را تعیین کرد.

جریمه‌های نقض تعهدات اپراتورهای متقاضی ارتقای پروانه فعالیت در بخش تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباط داده و فناوری اطلاعات، اپراتورهای ارائه خدمات پستی بخش غیردولتی و مرکز تماس (CONTACT Center)، عدم پرداخت تعهدات مالی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و عدم انجام تعهدات مندرج در پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCR) به شرح جداول پیوست که به مهر دفتر هیأت دولت تائید شده است، تعیین می‌شود.

چنانچه هریک از ارائه‌کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات نسبت به پرداخت مبلغ اتصال متقابل در مواعد تعیین شده اقدام نکنند، جریمه تأخیر تأدیه براساس نرخ سود بانک مرکزی از اولین تاریخ سررسید بدهی محاسبه شده و متخلف مکلف به پرداخت آن هستند.

معاون اول رئیس‌جمهوری ـ اسحاق جهانگیری
کد مطلب: 35333
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام