۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰

اجرای مرحله دوم ساماندهی سیم‌کارت‌های اپراتورها

ایتنا- برای جلوگیری از قطع سیم‌کارت‌ها مشترکان دارای بیش از ۱۰ سیم‌کارت تا پایان خرداد ماه جاری فرصت دارند به امور مشترکین اپراتور خود مراجعه کنند.


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی سیم‌کارت‌های فاقد اطلاعات مشخص خبر داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، غلامرضا داداش‌زاده گفت: با اجرای مرحله اول این طرح و دریافت کد ملی مشترکان تلفن همراه، در حال حاضر اطلاعات افراد حقیقی که بیش از ۱۰ سیم‌کارت اعتباری و یا دائمی به نامشان ثبت شده، استخراج شده است.

او افزود: با توجه به اینکه افراد حقیقی از نظر قانونی نمی‌توانند بیش از ۱۰ سیم‌کارت داشته باشند، در مرحله دوم اجرای طرح ساماندهی سیم‌کارت‌های فاقد اطلاعات مشخص به تمامی مشترکان این سیم‌کارت‌ها پیامکی ارسال می‌شود تا با مراجعه به امور مشترکین اپراتور خود، سیم‌کارت‌های فعال مورد نیازشان را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در اپراتور ایرانسل هزار و ۷۴۵ مشترک اعتباری و در اپراتور همراه اول ۶۲۰ مشترک دائمی و ۳۵ هزار و ۳۲ مشترک اعتباری بیش از ۱۰ سیم‌کارت دارند، درباره مهلت زمانی مراجعه به امور مشترکین عنوان کرد: مشترکان دارای بیش از ۱۰ سیم‌کارت تا پایان خرداد ماه جاری فرصت دارند به امور مشترکین اپراتور خود مراجعه کنند و درصورت عدم مراجعه، تمامی سیم‌کارت‌های این افراد از ابتدای تیرماه قطع می‌شود.
کد مطلب: 36349
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام