۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰

۸۴ درصد سازمان‌ها به دنبال استفاده از دستگاه‌های موبایلی اپل

ایتنا - 28 درصد کارمندان سازمان‌ها در جهان اجازه دارند در محل کار خود از هر سیستم عامل موبایلی استفاده کنند.
۸۴ درصد سازمان‌ها به دنبال استفاده از دستگاه‌های موبایلی اپل


زمانی که اپل وارد بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی شد، کاربران عمومی را هدف قرار داد در مدت کوتاه توانست توجه همه آنها را به خود جلب کند. اما این شرکت آمریکایی چند سالی است که تمرکز فراوان بر کاربران سازمانی دارد و معتقد است که باید سرمایه‌گذاری‌های اصلی را روی آنها انجام دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تِک‌پرو ‌ریسرچ، شرکت اپل تا انداز‌ه‌ای توانسته است رایانه‌های مک‌بوک را وارد مراکز سازمان‌ها کند و این روزها تلاش می‌کند به کمک تولیدکنندگان ابزارهای سازمانی، محبوبیت آیفون و آیپد را نزد سازمان‌ها افزایش دهد.

مرکز تحقیقاتی Tech Pro Research به همین منظور بررسی را در آپریل ۲۰۱۵ روی ۱۳۶۹ کاربر سازمانی انجام داد تا میزان تمایل آنها برای خرید دستگاه‌های موبایلی اپل مشخص شود.

در پایان مشخص شد ۲۸ درصد کارمندان سازمان‌ها در جهان اجازه دارند در محل کار خود از هر سیستم عامل موبایلی استفاده کنند و هر نوع دستگاه شخصی را به کار برند. همچنین، ۲۶ درصد کارفرمایان از کارمندان خود می‌خواهند که فقط محصولات اپل را به کار برند.

 

علاوه بر این ۲۳ درصد کارمندان از کارفرمایان خود خواسته‌اند که برای آنها یکی از محصولات اپل را فراهم کنند و ۱۱ درصد کارمندان هم چه در خانه و چه در محل کار خود فقط دستگاه‌های موبایلی اپل را به کار می‌برند.

این بررسی نشان داد ۸۴ درصد سازمان‌ها در حال خرید یکی از دستگاه‌های موبایلی اپل هستند یا به کارمندان خود اجازه می‌دهند آیفون یا iPad شخصی خود را در محل کار استفاده کنند.
 
کد مطلب: 36380
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام