۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴

به‌روزرسانی Outlook مخصوص مدیران شبکه‌های سازمانی

ایتنا - ابزار Outlook مخصوص اندروید و iOS هم‌اکنون از قابلیت‌های مختلف Intune پشتیبانی می‌کند.
به‌روزرسانی Outlook مخصوص مدیران شبکه‌های سازمانی


مایکروسافت هم‌اکنون امکان می‌دهد کسب و کارها با استفاده از Intune به عنوان سرویس مدیریت دستگاه‌های موبایلی شرکت، خدمات Outlook را روی سیستم‌های عامل iOS و اندروید به کار برند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، قابلیت‌های مدیریتی جدید برای ابزار Outlook که به عنوان ویرایش اصلاح شده ابزار ایمیلی Acompli محسوب می‌شود، از داده‌های سازمانی در سیستم Outlook به طور کامل محافظت می‌کند.

قابلیت جدید بخشی از به‌روزرسانی ماهانه مایکروسافت برای سیستم Intune محسوب می‌شود و این نخستین بار است که بر اساس آن قابلیت‌های مدیریتی Outlook در سیستم‌های عامل iOS و اندروید هم عرضه شده است.

با قابلیت‌های جدید مدیران شبکه می‌توانند دسترسی‌های کارمندان در سطوح مختلف را برای ارسال اطلاعات سازمانی روی دستگاه‌های موبایلی محدود کنند و دسترسی آنها به سیستم‌های Exchange Online و Exchange وجود نداشته باشد.

 

ابزار Outlook مخصوص اندروید و iOS هم‌اکنون از قابلیت‌های مختلف Intune پشتیبانی می‌کند و به مدیر شبکه امکان می‌دهد تا در صورت لزوم بدون هرگونه اختلال در اطلاعات شخصی کارمندان روی دستگاه‌های موبایلی، اطلاعات سازمانی را پاک کند.

شرکت مایکروسافت با انتشار مطلبی در وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «با سیستم مدیریت ابزارهای موبایلی Intune شما می‌توانید دسترسی کارمندان را محدود کنید، ‌اطلاعات را از روی دستگاه آنها پاک کنید، کپی کنید یا روی سیستم مرکزی ذخیره کنید. این ابزار با شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر ارتباط مستقیم دارد.»
 
کد مطلب: 36671
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام