۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷

رشد ۱۰ درصدی بازار جهانی تجهیزات مخابراتی تا سال ۲۰۲۲

ایتنا - ارزش بازار جهانی تجهیزات شبکه‌ای مخابراتی بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲ میلادی با میانگین سالانه ۱۰ درصد افزایش میابد.
رشد ۱۰ درصدی بازار جهانی تجهیزات مخابراتی تا سال ۲۰۲۲


به دنبال افزایش درخواست کاربران برای استفاده از نسل جدید خدمات مخابراتی، کارشناسان پیش‌بینی کردند ارزش بازار جهانی تجهیزات شبکه‌ای مخابراتی به میزان قابل ملاحظه افزایش یابد و در همین راستا میزان استقرار زیرساخت‌های شبکه‌ای مرتبط با سیستم‌های 4G و LTE بیشتر شود.


به گزارش ایتنا از دانیار به نقل از واتِک، کارشناسان بر این باورند که شرکت‌های مخابراتی با سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر برای به دست آوردن نسل جدید سیستم‌های شبکه‌ای می‌کوشند خدمات خود را از راه دور به بازارهای نوظهور ارائه دهند و این مسئله نیز توانسته‌ است تاثیرات قابل ملاحظه برجا بگذارد.

پیشرفت‌های اخیر در حوزه نرم‌افزارهای شبکه‌ای به‌خصوص سیستم‌های مجازی‌سازی عملکرد شبکه(NFV) و شبکه‌های مبتنی بر نرم‌افزار(SDN) توانسته است به بزرگان این عرصه امکان دهد تا نتایج بهتری از بازار جهانی تجهیزات شبکه‌ای مخابراتی به دست آورند.


این فناوری‌ها باعث شده است تا اپراتورها در سطح جهان نسل جدید خدمات مورد نیاز کاربران را با هزینه کمتر ارائه دهند و سرویس‌های پرسرعت‌تر را در اختیار مشترکان بگذارند. بسته‌های ابزاری که معمولا توسط اپراتورها ارائه می‌شود، بر اساس این فناوری‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کارشناسان مرکز WhaTech بر اساس مطالعه اخیر خود به این نتیجه رسیده‌اند که ارزش بازار جهانی تجهیزات شبکه‌ای مخابراتی بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۲ میلادی با میانگین سالانه ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.
 
کد مطلب: 37591
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام