۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

وقتی یکی از اسرار اپل درباره آیپد پرو توسط کمپانی ادوبی لو رفت!

ایتنا- ادوبی درباره جزئیات آیپد پرو نوشت که این تبلت چهار گیگ رم دارد و بعد آنرا حذف کرد!
وقتی یکی از اسرار اپل درباره آیپد پرو توسط کمپانی ادوبی لو رفت!


اپل هنگام رونمایی از آیپد پرو درباره میزان رم/Ram (حافظه موقت) جدیدترین تبلت خود صحبتی نکرد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، اما کمپانی ادوبی/Adobe که در شراکت با اپل نرم‌افزارهای ادیتینگ خود مانند فتوشاپ را برای تبلت ۱۲.۹ اینچی ست/Set کرده است موضوعی را ناخواسته لو داد که اپل قصد نداشت درباره آن حرف بزند.

ادوبی در سایت خود درباره جزئیات آیپد پرو نوشت که این تبلت ۴ گیگ رم دارد.هرچند بعداً مطلب خود را حذف کرد اما اسکرین شاتی که از مطلب قبل از حذف گرفته‌شده نشان می‌دهد این موضوع صحت دارد.

عکس زیر

 

اما رم/حافظه موقت یا همان Random Access Memory درواقع برای مولتی تسکینگ (باز کردن چند برنامه هم‌زمان و انجام چند کار روی سیستم به‌صورت هم‌زمان) اهمیت فراوان دارد و آیپد پرو نیز باهدف انجام چندکارگی برای کاربران انترپرایز و بیزینس ساخته‌شده است و هرچقدر میزان رم بالاتر باشد تعداد برنامه‌های بازشده به‌صورت هم‌زمان بدون اینکه سیستم کند شود بیشتر می‌شود و کاربر سریع‌تر کارهای خود را انجام می‌دهد و کندی در سیستم نمی‌بیند.

به همین خاطر اغلب سازندگان میزان رم را در محصولات خود بالابرده‌اند تا مولتی تسکینگ جواب دهد. مثلاً اخیراً در نوت ۵ سامسونگ نیز ۴ گیگ رم را مشاهده می‌کنیم.

البته ۴ گیگ رم برای آیپد پرو، دو برابر رمی است که روی آیپد ایر ۲ وجود دارد و قطعاً سریع‌تر از آن عمل می‌کند و باید بعد از ورود آیپد پرو به بازار ببینیم این تبلت تا چه حد می‌تواند کارها را انجام دهد.
کد مطلب: 38080
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام