۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹

برگزاری پنجمین نشست گفت‌وگوهای راهبردی با حضور واعظی

ایتنا- حلقه مفقوده عدم پیشرفت در ایران، نبود ساختار مناسب برای هم اندیشی و هم افزائی نخبگان و تبیین راهبردهای بلند مدت بر اساس مؤلفه‌های مناسب است.
برگزاری پنجمین نشست گفت‌وگوهای راهبردی با حضور واعظی


در ادامه برگزاری گفت‌وگوهای راهبردی با حضور صاحب نظران و کارگزاران اجرایی، ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۳ شهریور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمان مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خواهد بود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، این مرکز که هدف اصلی از تاسیس آن تعمیق و توسعه تفکر و ایجاد فضای گفتمانی جامعه نخبگانی و تجمیع تجارب و تضارب اندیشمندان و صاحب نظران است، برگزاری گفت‌وگوهای راهبردی با حضور صاحب نظران و کارگزاران اجرائی را از جمله سیاست‌های خود برای تجمیع تجارب مورد نظر می‌داند.

به اعتقاد آنان تجلی جامعه آرمانی بر اساس ارزش‌های دینی و ملی است و این مهم نیز در گرو بکارگیری صحیح دستاوردها و تجارب ارزشمندی است که با سرمایه‌گذاری گوهر عمر بدست آمده است.

پیش از این طیب‌نیا - وزیر امور اقتصادی و دارائی، مصطفی میر سلیم - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام ابوترابی - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و علی اکبر صالحی - رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست‌های این مرکز حاضر شده‌ بودند.
کد مطلب: 38083
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام