۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸

آشنایی تصویری با چهره‌های مشهوری که همچنان از موبایل‌های عهد دقیانوس استفاده می‌کنند

ایتنا- برخی افراد مشهور به دلایل شخصی، سیاسی، فنی، ترس از هک شدن و ... ترجیح می‌دهند همچنان از گوشی‌های قدیمی خود استفاده کنند.
آشنایی تصویری با چهره‌های مشهوری که همچنان از موبایل‌های عهد دقیانوس استفاده می‌کنند


به‌عنوان‌مثال چند سال قبل وقتی گوشی اسکارلت جانسون چهره سرشناس سینما هک شد، تصمیم گرفت هرگز از گوشی مدرن استفاده نکند. کیت بکینسل بازیگر انگلیسی هالیوود نیز گفته از آیفون خوشش نمی‌آید!


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در اینجا با برخی چهره‌ها که از موبایل‌های قدیمی استفاده می‌کنند آشنا می‌شویم:

میلیاردر آمریکایی استفان شوارزمن مؤسس و رئیس هیئت‌مدیره شرکت خدمات مالی چندملیتی بلک استون که همچنان از گوشی نوکیا ۶۳۵۰ استفاده می‌کند. البته وی یک آیپد نیز برای انجام سایر کارهای تجاری خود دارد.


جری جونز مالک «دالاس کابویز» به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار


اندرو لوک چهره سرشناس فوتبال آمریکایی همچنان از گوشی سامسونگ تاشوی خود استفاده می‌کند.وی بارها گفته است موبایل فقط برای پیامک و مکالمه است و نه چیز دیگر!


شهردار نیویورک بیل د بلاسیو همچنان از گوشی قدیمی سامسونگ خود استفاده می‌کند.


جاش پاستنر سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه ممفیس تا ماه گذشته تلفن تاشوی قدیمی داشت که البته با خرید آیفون ۵ اس آن را کنار گذاشت.


چاک شامر،سناتور نیویورکی می‌گوید اگر گوشی هوشمند بخرد به ایمیل زدن معتاد می‌شود و به همین خاطر همچنان از گوشی تاشوی قدیمی ال.جی استفاده می‌کند.


وارن بافت، کارآفرین و سرمایه‌گذار مشهور با ۶۷ میلیارد دلار سرمایه که گوشی نوکیای تاشوی قدیمی خود را در سی ان‌ان به مردم نشان داد.


مهندسان فیس‌بوک برای جلو بردن پروژه اینترنت دات اورگ از گوشی تاشوی قدیمی استفاده می‌کنند. پروژه اینترنت رایگان برای مردم فقیر در جهان اغلب آن‌ها گوشی‌های قدیمی و ارزان دارند.


سناتور لیندسی گراهام که اعلام کرد هرگز از ایمیل استفاده نکرده است.


ایگی پاپ خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی که همچنان از گوشی موبایل قدیمی خود استفاده می‌کند چراکه معتقد است هزاران بار هم که از دستش بیفتد اتفاقی نمی‌افتد!

ریحانا نیز تا ماه نوامبر سال گذشته از گوشی تاشوی قدیمی استفاده می کرد تا اینکه با حضور در اینستاگرام ظاهرا گوشی خود را عوض کرده است. همچنین اوباما نیز از بلک بری استفاده می کرد تا اینکه مقامات امنیتی به وی اجازه استفاده از آیفون را در ماه نوامبر ۲۰۱۴ صادر کردند.
کد مطلب: 38475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام