۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳

گارتنر اصول استفاده از فناوری‌های پوشیدنی در سازمان‌ها را منتشر کرد

ایتنا - در سال 2020 میلادی دستکم 35 درصد کارمندان جهان از فناوری‌های پوشیدنی استفاده می‌کنند.
گارتنر اصول استفاده از فناوری‌های پوشیدنی در سازمان‌ها را منتشر کرد


سازمان‌ها می‌بایست با تفکر دقیق دریابند که چگونه از فناوری‌های پوشیدنی استفاده کنند، ایمنی آنها را برقرار سازند و مبتنی بر سیاست‌های موبایلی خود این دستگاه‌ها را به کار گیرند. یکی از فرصت‌هایی که هم‌اکنون ارائه شده این است که سازمان‌ها بتوانند دستگاه‌های اختصاصی خود را در اختیار بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مرکز تحقیقاتی گارتنر با برگزاری کنفرانس سالانه Symposium ITxpo نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی را برای کاربران سازمانی معرفی کرد و توضیح داد این ابزارها می‌توانند در سطوح مختلف استفاده شوند.

گارتنر اظهار داشت شرکت Salesforce به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان بر فناوری‌های پوشیدنی تمرکز کرده است و بررسی انجام شده بین این شرکت، نحوه سازگاری کسب و کارهای جهانی را با فناوری‌های پوشیدنی نشان می‌دهد.

گارتنر اظهار داشت بر پایه نتایج حاصل از بررسی مشترک خود با شرکت Salesforce، اصولی را شناسایی کرده است که سازان‌ها بر اساس آن می توانند به فناوری‌های پوشیدنی مجهز شوند. این اصول به ترتیب زیر اعلام شده است:

 

- مدیران اطلاعاتی (CIO) می‌بایست گروه‌هایی را تشکیل دهنده تا به کمک آنها دریابند کدام فناوری پوشیدنی برای سازمان‌ آنها کاربرد دارد. آنها می‌بایست از قبل این فناوری‌ها را آزمایش کنند
- سازمان‌ها نیازمند آن هستند که گروه‌های امنیتی و انطباقی را به کار بگیرند تا امنیت در جریان استفاده از فناوری‌های پوشیدنی برقرار شود. این گروه‌ها باید با حریم شخصی، داده‌های فردی و آسیب پذیری‌ها را در نظر بگیرند
- سازمان‌ها نیازمند آن هستند سیاست‌های خود را در جریان استفاده از فناوری‌های پوشیدنی شخصی در محیط کار گسترش دهند
- سازمان‌ها می‌بایست مبتنی بر داده‌های تولید شده توسط فناویر‌های پوشیدنی، سیستم‌های تحلیلی ویژه راه‌اندازی کنند

«نیک جونز» دیر تحقیقات گارتنر اعلام کرد در سال ۲۰۲۰ میلادی دستکم ۳۵ درصد کارمندان جهان از فناوری‌های پوشیدنی استفاده می‌کنند.
 
کد مطلب: 38618
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام