۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۶
با معرفی جدیدترین محصولات سازمانی کسپرسکی

سمینار نمایندگان کانال پاد برگزار شد

ایتنا - در این سمینار دو روزه، سیاست‌های کاری یک سال گذشته مرور و برنامه‌های جدید کسپرسکی برای سال آینده اعلام شد.


کنفرانس نمایندگان کسپرسکی عضو کانال پارس آتنا دژ (پاد) توزیع کننده رسمی محصولات کسپرسکی در ایران، با حضور اوانِس میخائیلوف مدیرعامل دفتر کسپرسکی در خاورمیانه و مدیران ارشد بیش از ۶۰ نماینده این کانال از سراسر کشور در تهران برگزار شد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی گروه آتنا، در این سمینار دو روزه، سیاست‌های کاری یک سال گذشته مرور و برنامه‌های جدید کسپرسکی برای سال آینده اعلام شد.
همچنین در این سمینار محصولات سازمانی کسپرسکی معرفی و مباحث مدیریتی و استراتژیک کانال مورد بررسی قرار گرفت.


گل مر بحری، مدیرعامل شرکت پاد در مورد این سمینار گفت: خوشبختانه کانال پاد هرسال بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌شود و همواره به دنبال ارایه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان خود در سراسر کشور هستیم.
وی افزود: نمایندگان عضو این کانال در استان‌های خود، از توانمندترین شرکت‌های حوزه امنیت شبکه و اطلاعات محسوب شده و خدمات پشتیبانی مطلوبی به سازمان‌ها عرضه می‌کنند.
بحری گفت: در این سمینار نمایندگان پاد برای ارائه مناسب‌ترین راهکارهای امنیت شبکه و اطلاعات به مشتریان و ارائه خدمات مطلوب فنی و پشتیبانی عهد بستند.

در پایان این سمینار همچنین کنسرت بزرگ کسپرسکی با حضور بیش از ۸۰۰ نفر شامل اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تهران، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، روزنامه‌نگاران حوزه ICT و خانواده بزرگ کانال پاد برگزار شد و در این برنامه سیروان خسروی خواننده مطرح کشورمان به اجرای برنامه پرداخت.


 
کد مطلب: 38786
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام