۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸

مایکروسافت آیفون 6s Plus را گوشی سازمانی کرد

ایتنا - از نر‌م‌افزارهای کاربردی مایکروسافت برای کاربران اپل می‌توان به OneNote، Office for iOS، Office Lens و ده‌ها ابزار دیگر اشاره کرد.
مایکروسافت آیفون 6s Plus را گوشی سازمانی کرد


با نصب ابزار ارتباطی Skype for Business و ارایه ابزارهای کاربردی مختلف مایکروسافت، گوشی هوشمند آیفون 6s Plus اپل هم‌اکنون به عنوان یک دستگاه موبایلی سازمانی کارآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، به لطف نرم‌افزارهای کاربردی مایکروسافت که این روزها در قالب ابزارهای موبایلی ارایه می‌شوند، آخرین دستگاه موبایلی اپل موسوم به آیفون 6s Plus به یک گوشی هوشمند سازمانی کارآمد تبدیل شده است و انواع نیازهای تخصصی کاربران را پاسخ می‌دهد.

در آخرین بررسی‌ها مشخص شد گوشی هوشمند Galaxy Note5 سامسونگ به واسطه کارایی بالا و امکانات پیشرفته‌ خود بهترین گوشی سازمانی در جهان محسوب می‌شود. ولی هم‌اکنون به نظر می‌رسد که آیفون ۶s Plus توانسته است در این زمینه گام موثری بردارد.

شرکت مایکروسافت هفته گذشته ابزار ارتباطی Lync را به‌روز کرد تا کاربران موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS بتوانند به صورت رایگان نسخه Skype for Business را در اختیار بگیرند. این نرم افزار ارتباطی برای کاربران ویندوزی مزایای فراوانی دارد و مایکروسافت هم‌اکنون سعی کرده است همه قابلیت‌های مربوطه را روی نسخه موبایلی در اختیار طرفداران اپل بگذارد.

 

علاوه بر این، ژانویه امسال نرم افزار Outlook for iOS مایکروسافت هم ارائه شد تا ارسال پست الکترونیکی توسط این کاربران آسان شود.

از دیگر نر‌م‌افزارهای کاربردی مایکروسافت برای کاربران اپل می‌توان به OneNote، Office for iOS، Office Lens و ده‌ها ابزار دیگر اشاره کرد.
 
کد مطلب: 38789
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام