۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱

گوگل برای دستگاه‌های موبایلی تراشه مرکزی می‌سازد

ایتنا - گوگل از این طریق می‌تواند سری محصولات Nexus خود را تجهیز کند و آنها را با بهترین امکانات ارایه دهد.
گوگل برای دستگاه‌های موبایلی تراشه مرکزی می‌سازد


شرکت اپل برای دستگاه‌های موبایلی خود تراشه اختصاصی تولید می‌کند که آخرین مدل آن با نام A9 در گوشی هوشمند آيفون 6s مورد استفاده قرار گرفته است. هم‌اکنون به نظر می‌رسد که گوگل هم قصد دارد فعالیت مشابهی را انجام دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، منابع آگاه گزارش دادند که گوگل به تازگی مذاکراتی را با شرکت‌های مختلف تراشه‌سازی انجام داده است و در نظر دارد تراشه‌های کاربری را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی به تولید انبوه برساند.

یکی از بزرگ‌ترین مزایا برای ساخت تراشه‌های مذکور این است که گوگل از این طریق می‌تواند سری محصولات Nexus خود را تجهیز کند و آنها را با بهترین امکانات ارائه دهد.

شرکت گوگل هم‌اکنون حاکمیت بازار جهانی نرم‌افزارهای موبایلی را در دست گرفته است و با این تصمیم جدید می‌کوشد بخش سخت‌افزار دستگاه‌های موبایلی را هم احاطه کند.

 

گوگل برخی از فعالیت‌های سخت افزاری خود را برون‌سپاری می‌کند و آنها را به شرکای اندرویدی خود می‌سپارد. در این زمینه می‌توان به تولید دستگاه‌های موبایلی Nexus اشاره که به سفارش گوگل در شرکت‌های مختلف ساخته شده‌اند.

بر همین اساس قرار است تولید تراشه مرکزی دستگاه‌های موبایلی هم به سفارش گوگل برون‌سپاری شود تا دیگر شرکت‌های بزرگ آن را تولید کنند.
 
کد مطلب: 39112
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام