۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی خبر داد

اتحادیه موبایل مستقل شد

فروش، گارانتی و تعمیر در یک اتحادیه
ایتنا- موبایل از اتحادیه صوتی تصویری جدا و به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی پیوست.
اتحادیه موبایل مستقل شد


رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: به پیشنهاد وزارت صنعت بخش موبایل از اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و موبایل منفک به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ملحق می‌شود و از فروش تا خدمات پس از فروش و تعمیر در یک اتحادیه متمرکز شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، عبدالحسین کریمی از جدا شدن بخش موبایل از اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل و الحاق آن به اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی خبر داد.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های اجرایی مخابراتی با اشاره به اینکه این تغییر پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، گفت: این تصمیم چند روز پیش اتخاذ و به کمیسیون نظارت ارسال شده است.

وی توضیح داد: دبیر اجرایی این کمیسیون سازمان صنعت است و طبق قانون نظام صنفی این تصمیم باید در کمیسیون نظارت به اصناف نهایی و تصویب شود.

کریمی درباره نام اتحادیه، اضافه کرد: شاید در آینده به‌عنوان اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی کلمه «موبایل» اضافه شود، اما فعلاً این مسئله مطرح نیست.

کریمی با اشاره به مخالفت اتحادیه «صوتی و تصویری و موبایل» با این تغییر، گفت: تاکنون موضوعات تعمیر و خدمات پس از فروش موبایل در اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی انجام می‌شد و تنها بحث فروش در اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل بود که با این تغییر بخش فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر و در یک اتحادیه متمرکز شد.
کد مطلب: 39386
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام