۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵

اپل سال گذشته ۲۰ میلیارد دلار اپلیکیشن فروخت

ایتنا - اپل از سال 2008 تاکنون بیش از 40 میلیارد دلار به شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار پول پرداخت کرده است.
اپل سال گذشته ۲۰ میلیارد دلار اپلیکیشن فروخت


شرکت اپل موفق شد با فروش قابل ملاحظه ابزارهای موبایلی در فروشگاه App Store و ثبت رکورد جدید، کریسمس را برای خود جشن بگیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، این اتفاق باعث شد در آخرین روز سال میلادی از فروش ابزارهای موبایلی حجم گسترده پول نقد در اختیار شرکت اپل قرار بگیرد و رکورد فروش اپلیکیشن در این شرکت شکسته شود.

شرکت اپل در آخرین بیانیه خود اعلام کرد از سال ۲۰۰۸ تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد دلار به شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار پول پرداخت کرده است. در طول دو هفته قبل از سوم ژانویه ۲۰۱۶ کاربران سرویس iThing اپل بیش از ۱.۱ میلیارد دلار ابزار موبایلی خریدند یا خریدهای داخل اپلیکیشنی انجام دادند.

شرکت اپل اعلام کرد این رکورد جدیدی برای فروش ابزارهای موبایلی آن بوده و برای نخستین بار است که در این فاصله زمانی موفق به فروش این میزان ابزار موبایلی شده است.

 

نخستین روز سال ۲۰۱۶ برای اپل بسیار خوش‌یمن بود و کاربران این شرکت طی این مدت ۱۴۴ میلیون دلار از اپل و سایت‌های وابسته به آن خرید کردند.

«فیلیپ شیلِر» مدیر بازاریابی جهانی اپل در این خصوص گفت: «فروشگاه اینترنتی App Store‌ در تعطیلات پایان سال یک رکورد جهانی ثبت کرد. ما بسیار خوشحالیم که کاربران‌مان در این دوره زمانی به طور قابل ملاحظه ابزارهای موبایلی را برای آیفون، آیپد، مک، ساعت هوشمند و گیرنده تلویزیونی اپل بارگذاری کنند. طی یک سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد دلار از فروشگاه اینترنیت App Store خرید شده است.»
 
کد مطلب: 40237
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام