۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹

عرضه کیت 60 دلاری برای ساخت گوشی‌های تلفن همراه در منزل

ایتنا- اگر دوست دارید گوشی تلفن همراهتان را خودتان بسازید از این به بعد می‌توانید یک کیت ۶۰ دلاری به نام RePhone Kit Create را خریداری کنید.
عرضه کیت 60 دلاری برای ساخت گوشی‌های تلفن همراه در منزل


البته این کیت RePhone Kit Create تنها برای ساخت گوشی‌های نسل دوم تلفن همراه قابل استفاده است و از آن برای طراحی محصولات سازگار با دنیای اینترنت همراه و پوشیدنی‌های هوشمند هم می‌توان استفاده کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، کیت یاد شده که توسط شرکت چینی Seeed Studios ساخته شده دارای اجزای جداگانه‌ای است که می‌توان آنها را به هم وصل کرد و از این طریق یک گوشی همراه نسل دوم با نمایشگر ال.سی.دی ۱.۵۴ اینچی ساخت. آیکون‌های موجود بر روی نمایشگر هم به منظور برقراری تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک قابل استفاده هستند.

این کیت حاوی یک باتری کوچک و همین‌طور بخشی برای قرار دادن سیم‌کارت است و بلندگو نیز برای آن پیش‌بینی شده است. همچنین گوشی یاد شده با فناوری‌های جی.اس.ام، ان.اف.سی و بلوتوث سازگاری دارد.

قرار است تا تابستان آینده مدل به روزشده این کیت برای طراحی و ساخت گوشی‌های نسل چهارم تلفن همراه عرضه شود.

شرکت چینی Seeed Studio که در شنزن چین فعال است با دریافت بیش از ۲۷۶ هزار دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران مختلف و از جمله آمریکایی موفق به ساخت کیت یاد شده گردیده و تاکنون ده هزار واحد از آن را به فروش رسانده است.

از جمله دیگر محصولاتی که می‌توان با استفاده از این کیت ساخت می‌توان به ابزاری برای ردگیری افراد و حیوانات خانگی اشاره کرد که مانع از گم شدن آنها شده و انتقال فرامین صوتی را به آنان ممکن می‌کند.
کد مطلب: 41024
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام