۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲

مدیریت فایل در ویندوزفون

ایتنا- اگر به عنوان یک کاربر ویندوزفونی به یک اپلیکیشن برای مدیریت فایل‌های روی دستگاه خود نیاز دارید، به شما Metro File Manager را معرفی می‌کنیم.
مدیریت فایل در ویندوزفون


این اپلیکیشن یکی از بهترین و قوی‌ترین برنامه‌ها در زمینه مدیریت فایل برای سیستم‌عامل ویندوزفون است. در طراحی این اپلیکیشن دو محیط با رنگ‌های روشن و تاریک قرار داده شده که از طریق این دو محیط شما به بخش‌های مختلف حافظه گوشی و فایل‌های قرار گرفته در این قسمت‌ها دسترسی خواهید داشت.

برای بالا بردن امنیت اطلاعات، این برنامه امکان قرار دادن رمز‌های مجزا روی اپ‌های مختلف گوشی شما را نیز فراهم کرده است. برای دیدن و مدیریت عکس‌ها و فیلم‌های روی گوشی خود نیاز نیست به بخش گالری دستگاه خود رفته و دوباره به محیط این برنامه بازگردید چرا که این برنامه از یک پلیر داخلی برای نمایش فایل‌های تصویری و مدیریت آنها برخوردار است.

با خارج شدن از این فایل منیجر هیچ برنامه در حال اجرایی متوقف نمی‌شود و شما می‌توانید همچنان به موسیقی یا ویدئوی در حال پخش گوش دهید.
قابلیت کار با فایل‌های فشرده و تبدیل این فایل‌ها به فایل معمولی، از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است. در همین زمینه می‌توانید از filesoft هم کمک بگیرید. این اپ نیز امکان مدیریت و ساماندهی فایل‌های روی گوشی ویندوزفونی را به کاربرانش می‌دهد.

برای دریافت این دو اپلیکیشن رایگان به ویندوزفون‌استور سر بزنید.

منبع:ایران
کد مطلب: 41241
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام