۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

ایمیل از دنیای مردگان!

ایتنا- به‌تازگی کاربران آیفون با یک موضوع بسیار عجیب روبرو شده و ای‌میل‌هایی را دریافت کرده‌اند که متعلق به دهه 70 میلادی هستند.
ایمیل از دنیای مردگان!


به‌تازگی کاربران آیفون با یک موضوع بسیار عجیب روبرو شده و ایمیل‌هایی را دریافت کرده‌اند که متعلق به دهه ۷۰ میلادی هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، به‌تازگی کاربران تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل و تبلت‌های این شرکت با یک مورد بسیار عجیب و غیرقابل‌باور روبرو شده‌اند.

این کاربران در قسمت دریافتی پست الکترونیک خود با ایمیل‌هایی روبرو شده‌اند که تاریخ ارسال آنها به نخستین روز سال ۱۹۷۰ میلادی بازمی‌گردد.


این ایمیل‌ها بدون متن، بدون نام فرستنده و بدون عنوان ارسال می‌شوند و تنها این تاریخ عجیب را بر روی خود دارند که البته مربوط به دورانی است که پست الکترونیکی وجود خارجی نداشته است.

البته این موضوع هیچ ربطی به باگ بسیار خطرناک تنظیم تاریخ ۱۹۷۰ ندارد و بیشتر شبیه به یک گلیچ به نظر می‌رسد که تا به امروز مورد خطرناکی به‌واسطه آنها گزارش نشده است.

البته ایمیل‌های مشابهی نیز به تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۰۱ ارسال شده‌اند که برای آنها نیز تعریف منطقی ارائه نشده است ولی ممکن است ایمیل‌های ۱۹۷۰ به این تاریخ در سیستم‌ عامل یونیکس مرتبط باشد زیرا در این سیستم عامل، سال یاد شده با عدد صفر مشخص می‌شود.
 
کد مطلب: 41799
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام