۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
ظرف یک سال

کیس‌های ۷۰۲ هزار دلاری به کشور آمدند

ایتنا- آمارهای رسمی واردات از گذرگاه‌های قانونی کشور نشان می‌دهد که ظرف سال گذشته حدود ۲۶۷ تن جعبه رایانه وارد کشور شده است.
کیس‌های ۷۰۲ هزار دلاری به کشور آمدند


آمار رسمی واردات محصولات دیجیتال از مبادی قانونی کشور نشان می‌دهد که سال گذشته ۶۶۴ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم رایانه لوحی (tablet PC) با صفحه نمایش لمسی حداقل هفت اینچ حتی با قابلیت نصب سیم‌کارت به ارزش یک هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۶۰۱ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۶۳۹ ریال وارد کشور شده است.


واردات ۱. ماشین‌های خودکار داده‌‌پردازی شخصی (PC) به صورت کامل به وزن حداکثر ۱۰ کیلوگرم، ۲. ماشین‌های خودکار داده‌پردازی شخصی (pc) کیفی (note book) و ۳. ماشین‌های خودکار داده‌پردازی شامل رایانه، پرینتر، اسکنر، فتوکپی، فاکس، تلفن، رادیو، تلویزیون، دوربین عکاسی، فیلمبرداری و دستگاه‌های ضبط و پخش سی‌.دی و دی‌.وی‌.دی به صورت یکپارچه نیز به ترتیب ۲۶۱۱۷، ۱۷۵۶۹۵۲ و ۱۴۶۲۳۱ کیلوگرم به ارزش‌های ریالی ۱۳۰۵۴۵۴۱۵۲۴، ۱۸۱۵۳۱۱۷۲۶۸۴۷ و ۵۷۳۳۳۰۱۲۶۸۱ ثبت شده است.

سال گذشته ۲۹۹۵۶۰ کیلوگرم کیبورد و ۱۳۹۲۹۵ کیلوگرم موشواره به ارزش‌های ۳۸ میلیارد و ۶۱۱ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۲۶۳ ریال و ۳۶ میلیارد و ۴۹۴ میلیون و ۷۰۳ هزار و ۷۲۸ ریال نیز در تعرفه واردات رسمی کشور ثبت شده است.

بخش دیگر مربوط به واردات سخت‌افزار نشان می‌دهد که برای واردات ۲۶۷ هزار و ۳۱۲ جعبه رایانه (کیس) ۷۰۱ هزار و ۸۶۷ دلار ارز از کشور خارج شده است.

منبع : تسنیم
کد مطلب: 42213
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام