۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶

SAP از داخل منطقه خاورمیانه خدمات ابری ارائه می‌دهد

ایتنا - شرکت SAP در نظر دارد راهکارهای نرم‌افزاری و پردازش ابری خود را از طریق سرورهای مستقر در منطقه خاورمیانه ارایه دهد.
SAP از داخل منطقه خاورمیانه خدمات ابری ارائه می‌دهد


«بیل مک‌دِرموت» مدیر عامل شرکت SAP اعلام کرد این شرکت بزرگ تولیدکننده نرم‌افزار در نظر دارد سرمایه‌گذاری‌های جدیدی در خاورمیانه انجام دهد تا میزبانی راهکارهای پردازش ابری آن در این منطقه صورت گیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، مدیرعامل SAP اعلام کرد که شرکت او راهکارهای نرم‌افزاری خود را از طریف خدمات پردازش ابری عمومی که در منطقه خاورمیانه میزبانی می‌شوند ارایه می‌دهد تا از این طریق بتواند نگرانی مشتریان سازمانی خود را در مورد دامنه‌های داده‌ای کمتر کند.

او در این خصوص گفت: «من بر این مسئله تاکید دارم که راهکارهای پردازش ابری می‌بایست از داخل منطقه خاورمیانه ارایه شوند. من به خوبی می‌دانم در خاورمیانه داده‌ها و امنیت مهم‌ترین اولویت سازمان‌ها محسوب می‌شوند و می‌بایست از آنها داخل منطقه نگهداری شود.»

 

مک‌درموت در ادامه توضیح داد: «در حال حاضر سازمان‌های فراوانی در خاورمیانه فعالیت می‌کنند که غالب فعالیت‌های خود را مبتنی بر فضای پردازش ابری پیش می‌برند. البته در فضای امروز مهم نیست مراکز داده در چه نقطه جغرافیایی واقع شده‌اند، ولی شرکت‌های فراوانی از جمله SAP تلاش می‌کنند مراکز داده را به داخل کشورها و مناطق مختلف انتقال دهند تا میزان اعتماد به آنها افزایش یابد.»

لازم به ذکر است که در حال حاضر راهکارهای نرم‌افزاری BusinessOne و Business by Design این شرکت آلمانی روی فضای پردازش ابری در اختیار سازمان‌های جهانی قرار می‌گیرد و قرار است مرکز داده آنها در آینده نزدیک به داخل منطقه خاورمیانه منتقل شود.
 
کد مطلب: 43299
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام