۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

نیم‌نگاه تولیدکنندگان تبلت به بازارهای دیگر

ایتنا- به نظر می‌رسد که بازار تولید تبلت‌ها در سطح جهانی به وضعیت عجیبی دچار شده است و شرکت‌های فعال در این بازار قصد دارند تا جهت پیشگیری از روبرو شدن با بحران به سراغ بررسی شرایط حضور در بازارهای دیگر بروند.
نیم‌نگاه تولیدکنندگان تبلت به بازارهای دیگر


به نظر می‌رسد که بازار تولید تبلت‌ها در سطح جهانی به وضعیت عجیبی دچار شده است و شرکت‌های فعال در این بازار قصد دارند تا جهت پیشگیری از روبرو شدن با بحران به سراغ بررسی شرایط حضور در بازارهای دیگر بروند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، بدون شک هنگامی‌ که زنجیره تامین مواد مورد نیاز ساخت یک دستگاه خاص باقدرت تمام به کار خود ادامه می‌دهد، می‌توان آینده محصول را تضمین شده به‌حساب آورد.

حال اگر عکس این موضوع رخ بدهد عملا باید آماده خداحافظی با فناوری یاد شده بوده و به‌تدریج شاهد خروج شرکت‌ها از فرایند تولید این محصولات بود.


 
حال منابع خبری در گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که بحرانی نسبتا بزرگ در کمین شرکت‌های تولید کننده تبلت نشسته است زیرا زنجیره‌های تامین مواد مورد نیاز تولید تبلت به آینده این بازار اعتماد ندارند.

بنگاه‌های خبری تایوان اعلام کرده‌اند که بسیاری از شرکت‌های تشکیل دهنده زنجیره تامین مواد مورد نیاز برای تبلت‌ها در حال حاضر در جست‌وجو برای یافتن بازارهایی جایگزین هستند تا بتوانند به‌صورت موازی به فعالیت خود ادامه بدهند.

این امر به این معناست که در صورت وقوع کوچک‌ترین بحران در صنایع تولید تبلت، این شرکت‌ها می‌توانند با کمترین دغدغه ممکنه به بازار جایگزین مهاجرت کامل کنند.
 
کد مطلب: 43308
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام