۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱

دریچه هفت با پربارترین آرشیو محتوایی در اختیار مشترکین رایتل

ایتنا - در حال حاضر رایتل با آرشیوی پربار بالغ بر ۱۲ هزار محتوای ویدیویی نسبت به ارایه آن به مشترکین خود اقدام می‌کند و تاکنون بیش از ۱۶۹ هزار نفر از این محتواهای ویدیویی استفاده کرده‌اند.


سرویس دریچه هفت رایتل امکان استفاده از ۱۲ هزار محتوای ویدیویی را برای مشترکین این اپراتور فراهم کرده است.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی رایتل، مشترکین رایتل با استفاده از سرویس دیتا و با تسهیلات ویژه و کاملا رایگان می‌توانند از سرویس ویدیو درخواستی (VOD) که با نام تجاری "دریچه هفت" معرفی شده است بهره‌مند شوند.

براساس این خبر دریچه هفت مجموعه‌ای متنوع از فیلم‌های سینمایی داخلی و خارجی، سريال‌هاي تلويزيوني، مستندها و برنامه‌هاي آموزشي را به مشترکین علاقه‌مند به فیلم و سینما ارایه می‌کند. براین اساس محتواهای ارائه شده درقالب ۹ گروه اجتماعی، انیمیشن، حادثه‌ای، کمدی، آموزش، مستند، رمانتیک، داستانی و جنگی ارایه شده است.

در حال حاضر رایتل با آرشیوی پربار بالغ بر ۱۲ هزار محتوای ویدیویی نسبت به ارایه آن به مشترکین خود اقدام می‌کند و تاکنون بیش از ۱۶۹ هزار نفر از این محتواهای ویدیویی استفاده کرده‌اند.

گفتنی است: فرایند ارائه سرویس‌های محتوایی به منظور جلب رضایت بیشتر مشترکین رایتل و پربارتر شدن محتواهای آن، در جریان بوده است و در همین راستا رایتل آمادگی خود جهت مذاکره با تمامی تامین کنندگان بومی این حوزه را با رویکرد برد-برد اعلام می‌دارد.
 
کد مطلب: 43962
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام